اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
قهرمان دوچرخه سواری ایران و آسیا گفت: مهمترین دغدغه من در زندگی نداشتن شغل است به همین دلیل قصد دارم پس از بازی های آسیایی جاکارتا دوچرخه سواری را کنار بگذارم.
قهرمان دوچرخه سواری آسیا:پس از بازی های آسیایی از دنیای دوچرخه سواری خداحافظی می کنم

احسان خادمی روز یکشنبه در حاشیه اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در اهواز اظهار کرد: اکنون 25 سال سن دارم و بیکار هستم که این موضوع در روند حرکتی من تاثیر بسزایی دارد لذا اگر شرایط به این شکل پیش رود دیگر نمی توانم رکاب بزنم.

این دوچرخه سوار خوزستانی افزود: همانگونه که انتظارات از ما برای کسب نشان در بازی های آسیایی بسیار است ما نیز از مسئولان انتظار حمایت بیشتر را داریم. مگر چند دوچرخه سوار از خوزستان در بازی های آسیایی کسب نشان می کنند که نمی توان حداقل یک شغل برای آنها دست و پا کرد؟

وی با بیان در بازی های آسیایی جاکارتا در رشته سرعت به میدان می روم و تمام تلاشم را برای کسب نشان طلای این رقابت ها انجام می دهم گفت: در طول چند سال اخیر هر مدیری که بر سر کار آمده به ما قول شغل داد اما هنوز محقق نشده است لذا امیدوارم که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان این قول ها را عملیاتی کند.

خادمی ادامه داد: پیش از اینکه به مسابقات داخل سالن آسیا اعزام شود حمایتی خوبی از من صورت گرفت و من هم با کسب نشان طلا جواب اعتماد مسئولان را دادم امیدوارم پیش از رفتن به بازی های آسیایی توجه بیشتری به دوچرخه سواری شود تا با روحیه بهتری در مسابقات رکاب بزنیم.

وی در خصوص شرایط برگزاری اردوی تیم ملی به میزبانی اهواز گفت: برای سومین سال متوالی اردوی تیم ملی به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب اهواز در این شهرستان برگزار می شود. در 2 سال نخست شرایط پیست چندان مطلوب نبود اما امسال پیست دوچرخه سواری اهواز به خوبی مرمت یافته و امکانات بهتری نسبت به دوره های گذشته در اختیار ورزشکاران قرار داده شده است.
احسان خادمی هشت سال عضو تیم ملی بوده و کسب چندین نشان بین المللی و آسیایی از جمله افتخارات این ورزشکار خوزستانی در رشته دوچرخه سواری است.

خادمی در بازی های آسیایی جاکارتا در رشته اسپرینت سرعت رکاب خواهد زد.

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری از هشتم دی در اهواز آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار