اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
ساخت اولین پست برق، در دولت دوازدهم
کلنگ احداث طرح دائم پست 33/132 کیلو ولت میانگران و آنزان ایذه با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی به زمین زده شد.
شوشان: محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای در مراسم کلنگ زنی این  دو پست برق گفت: هدف از اجرای این پروژه ها ، کاهش تلفات انتقال انرژی، افزایش ظرفیت و ضریب اطمینان شبکه ، بهبود ولتاژ، پایداری شبکه فوق توزیع ، کاهش خاموشی ها و کاهش بارگیری از پست های انتقال مجاور است.

وی زمان بهره برداری از پست های میانگران و آنزان را سال 98 اعلام کرد و افزود: ارزش سرمایه گذاری این پروژه ها در مجموع حدود 700 میلیارد ریال است که با بهره برداری از آنها در آینده شاهد انقلابی در حوزه صنعت برق در این شهرستان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اضافه کرد: کلیه مراحل طراحی و خدمات مهندسی پست های مذکور و همچنین ساخت تجهیزات و اجرای عملیات توسط شرکت های داخلی انجام شده است.

وی اظهار داشت: همزمان با ساخت پست 132 کیلوولت میانگران ، احداث 20 کیلومتر خط 132 کیلوولت دو مداره تک سیمه با استفاده از سیم دریک و نصب 70 دستگاه دکل فلزی مشبک با ارزش سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال و از سوی دیگر، با شروع کار اجرایی پست آنزان احداث 60 کیلومتر خط 132 کیلو ولت دو مداره تک سیمه با استفاده از سیم دریک و نصب 100 دستگاه دکل فلزی مّشَبک آغاز شده است.

 معاون وزیر نیرو در مراسم کلنگ زنی این پروژه ها فعالیت های شرکت برق منطقه ای خوزستان را در این شهرستان قابل ستایش خواند و گفت: احداث این پست های برق می تواند منجر به رغبت سرمایه گذاران برای حضور بیشتر در این منطقه شود .

هوشنگ فلاحتیان تصریح کرد: ما نیز در وزارت نیرو تلاش می کنیم  اعتبارات مورد نیاز را سریعتر در اختیار برق منطقه ای خوزستان قرار دهیم تا پروژه ها با سرعت به بهره برداری برسند.

گفتنی است، هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در سفری دور روزه به خوزستان و با حضور مسئولان استانی پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان را در شهرهای اهواز، ایذه و باغملک مورد کلنگ زنی و افتتاح قرار داده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار