اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
وزیرعلوم دولت اصلاحات با بیان اینکه متاسفانه موضع صداوسیما نسبت به دولت، بیطرفانه نیست و تریبونی برای ترویج بی‌اعتمادی، افراطی‌گری علیه دولت بوده است، افزود: تحریکات و شعارهای مخالفان دولت در مشهد که از کنترل آنها خارج شد، جرقه‌ای برای شعله‌ور شدن اعتراضات سراسری ناشی از خشم‌های فروخفته مردم و احساس تحقیر جوانان در اثر بیکاری و فقر و فسادهای گسترده در ساختار کشور بود.

مصطفی معین با اشاره به برخی تخریب‌‌ها علیه دولت با راه افتادن موجی مبنی بر اینکه از رای به روحانی پشیمانیم، اظهار داشت: این یک نوع ایجاد تزاحم و بحران‌سازی است که در تداوم بحران‌سازی‌های گذشته قرار دارد.

وزیر علوم دولت اصلاحات درباره صحبت‌های رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه اعتراض حق مردم است، بیان کرد: طبق قانون اساسی این حق را کلیت نظام باید به رسمیت بشناسد و در طرف مقابل، افراد معترض هم باید خواسته‌های خود را به دور از تخریب اموال عمومی، خشونت، هتک حرمت و توهین به مقدسات و هویت ملی کشورشان به صورت مدنی و آرام فریاد کنند.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه متاسفانه موضع صداوسیما نسبت به دولت، بیطرفانه نیست و تریبونی برای ترویج بی‌اعتمادی، افراطی‌گری علیه دولت بوده است، افزود: تحریکات و شعارهای مخالفان دولت در مشهد که از کنترل آنها خارج شد، جرقه‌ای برای شعله‌ور شدن اعتراضات سراسری ناشی از خشم‌های فروخفته مردم و احساس تحقیر جوانان در اثر بیکاری و فقر و فسادهای گسترده در ساختار کشور بود.

معین تاکید کرد: ما در این شرایط حساس و پرمخاطره منطقه‌ای نیازمند حفظ ثبات و امنیت، گفت ‌وگو و تفاهم ملی هستیم و در این مسیر هم دولت و مسئولان نظام و هم نخبگان کشور باید مشارکت کنند. نباید نسبت به ادامه آشوبگری و اختلال در زندگی مردم بی‌تفاوت بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره اینکه چرا اصولگرایان از پیشنهاد گفت‌وگوی ملی استقبال نکردند و آیا می‌توان اینگونه برداشت کرد که ترس از این دارند که بار دیگر فردی مانند احمدی‌نژاد از داخل آنها بیرون بیاید، بیان‌کرد: مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد! بله این احتمال خطر وجود دارد که دوباره پوپولیست دیگری بیاید و سوار بر موج نارضایتی، احساسات و دچار عوام‌زدگی شده و بر کشوری که هنوز در حال آواربرداری از تخریب دولت گذشته است، مصیبت جدیدی وارد شود و زلزله سیاسی - اجتماعی جدیدی اتفاق افتد.
وی ادامه داد: احتمال دیگر این است که همه دلسوزان کشور از هر جناحی که باشند، منافع و امنیت ملی را در راس دغدغه‌های خود قرار دهند و این گفتمان ملی در جهت وحدت شکل گیرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره رفتار اخیر احمدی‌نژاد بیان کرد: مواضع اخیر احمدی‌نژاد ادامه همان رفتارهای ناهنجار قبلی او است و اینگونه رفتار‌ها شاکله شخصیتی ایشان را تشکیل می‌دهد، مردم باید طرف خود را بشناسند که تا حدود زیادی می‌شناسند.



/ایلنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار