شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

شوشان – منصور فاضلی

امروز جلسه ای به دعوت از دبیران احزاب توسط وزیر کشور صورت پذیرفته تا راهکارهای و مسیرهای برون رفت از معضلات و مشکلات جامعه را بررسی نمایند.

ابتدا باید عرض شود جناب رحمانی فضلی شما که انقدر تبحر در اشتی احزاب و متحد کردن آنان داشتی در این 5 سال که وزیر کشور بوده اید چرا از اینگونه نشست ها و جلسات برگزار نمیکردید و از هم اندیشی ملی خبری نبود .یادتان رفت دیگران را چقدر در برجام متهم میکردید حالا منجی بلامنازع مطالبت مردم از درون احزاب گشته اید این نشان میدهد .دعوای زرگری احزاب فقط بخاطر پست و مقام بوده و چیره شدن بر بیت المال ، حال که مردم در صدد خواست مطالباتی خود اعتراض نموده اند شما و دیگر احزاب هم صف آرایی نموده اید و در پی راه چاره یافتن هستید چون میدانید اگر خدای نکرده برای نظام اتفاقی رخ دهد شما هم جای در بین مردم نخواهید داشت .ایا کسی از شما نزد جمعیت معترض حاضر گشت تا سخنان آن ها را گوش دهد .

لازم به یادآوری میباشد .که این احزاب بودند که باعث مصیبت و گرفتاری و معضلات همین مردم در سالیان گذشته بودند .یادتان رفت دعوا های زرگری و افشاگری حقوق های نجومی و املاک نجومی توسط چه کسانی صورت پذیرفته است .احیانا همین احزاب نبودند که هر کدام با قوم و خویشی به مناصبی دست پیدا کرده بودند و تفاوتی نداشت چه کسی از کدام حزب .بلکه همگی بصورت زنجیر وار نسبت فامیلی با یکدیگر دارند.

جناب رحمانی فضلی از احزاب دعوت کرده اید تا مشکلاتی را که خود در 4|سال گذشته مخترعش بودند را بررسی نمایند .ملت را چه فرض کرده اید ؟

بهتر است بجای این تردستی ها و ترفند های نخ نما شده به نزد جامعه بیاید و درد شان را بشنوید .مردم نه از حزب انتظار معجزه دارند و نه به دنبال اغتشاش هستند بلکه شرایط زیستی و معیشتی انان را به تنگ اورده .

ناعدالتی و تبعیض ها، فاصله طبقاتی اشرافیتی که شما مسئولین برای این کشور رقم زده اید باعث خشم این مردم شده است .بیاید ببینید همین افرادی که شما امروز دعوت نموده اید در کجا ساکن و میزان دریافتی ماهیانه اشان چقدر است؟ اینها می خواهند مشکلات را بررسی و رفع نمایند؟

جناب رحمانی فضلی احزاب باعث عقب ماندگی و تبعیض و اشراف گری ناعدالتی و ....در این کشور گشته اند .ادرس غلط به خورد ملت ندهید .

بهتر است گوشی شنوا برای مردم داشته باشید و همتی مضاعف برای جبران مافات .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار