شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
سالن رزمی و وزنه برداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خوزستان افتتاح شد.
مسعود سلطانی فر روز جمعه به شهرستان مسجدسلیمان سفر کرد و سه پروژه ورزشی این شهرستان را افتتاح کرد.

سالن رزمی شهرستان مسجدسلیمان با 520 مترمربع مساحت و هزینه 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی پس از 7 سال به بهره برداری رسید.

همچنین سالن وزنه برداری این شهرستان به مساحت 300 مترمربع و هزینه سه میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی پس از 13 سال با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

خانه جوان شهرستان مسجدسلیمان از دیگر پروژه هایی بود که صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خوزستان به بهره برداری رسید.

وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح این خانه جوان گفت: با توجه به رویکرد دولت بنا داریم منابع و امکانات ورزشی را در شهرهای محروم و کوچک توزیع کنیم که این موضوع بیانگر روحیه عدالت محورانه دولت است.

وی عنوان کرد: تلاش ما بر این است که از منابع موجود حداکثر استفاده را ببریم به همین دلیل تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا عقب ماندگی های موجود در ورزش کشور را برطرف کنیم.

سلطانی فر موضوع اشتغال را مهمترین مشکل جوانان دانست و گفت: بنا داریم با ورود بخش خصوصی زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرده و به این ترتیب در سال های آینده شاهد کاهش نرخ بیکاری در کشور باشیم.

وی با بیان این که همواره از انتقادات و پیشنهادات مردم در جهت اصلاح امور استفاده خواهیم کرد افزود: به عنوان نمایندگان مردم در دولت تلاش می کنیم ایرانی آباد، باعزت، آزاد، و توسعه یافته داشته باشیم و نسل جوان ما زندگی سرشار از خوشی داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ورزش خوزستان از سابقه درخشانی در تاریخ کشور برخوردار بوده و استخوان بندی اصلی تیم های ملی از این استان بوده لذا با تلاش استاندار ورزش دوست و مدیرکل جوان استان، در آینده نزدیک شاهد بازگشتن به دوران طلایی ورزش خوزستان در گذشته خواهیم بود.

در ادامه علی عسگری ظاهری عبده وند نماینده مجلس شهرستان مسجدسلیمان، لاله، اندیکا و هفتگل گفت: مردم ولایت مدار، فهیم و با بصیرت مسجدسلیمان عاشق دولت هستند و به رغم تمام مشکلات وفاداری خود را به این نظام اعلام کردند.

وی ادامه داد: با وجود بیکاری مطلق در این شهرستان اما جوانان مسجدسلیمانی در انتخابات گذشته پرشکوه تر از قبل به پای صندوق ها آمدند و رای اعتماد خود را به این دولت دادند.

ظاهری افزود: از دولت و وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم با نیت پاک خود، گره های کور مشکلات جوانان این شهرستان را باز کنند.

وی افزود: امیدوارم با افتتاح 4 خانه جوان در شهرستان های هفتگل، اندیکا، لالی و مسجدسلیمان موانع و مشکلات جوانان برطرف شود.

افتتاح خانه جوان شوشتر با حضور وزیر ورزش و جوانان 

در ادامه این سفر خانه جوان شهرستان شوشتر نیز پس از یک سال با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

این خانه جوان به مساحت 2 هزار متر مربع و هزینه 2 میلیارد ریال از اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

این خانه جوان متشکل از بخش های فرهنگی، هنری، گردشگری، رسانه و مطبوعات و خیریه می باشدو بیش از 200 عضو در حال حاضر در آن مشغول به فعالیت هستند.

وزیر ورزش و جوانان پس از اقامه نماز در شهرستان شوشتر برای افتتاح استخر و خانه جوان شهرستان گتوند راهی این شهرستان می شود.

/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار