اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
وزیر ورزش و جوانان:
مسعود سلطانی فر: حضور در خوزستان به من انرژی ویژه ای می دهد زیرا می بینم دراینجا همه اقوام با یکدیگر متحد بوده و برای رشد و حل مسائل رفاهی تلاش می کنند.
مسعود سلطانی فر روز جمعه در آیین افتتاح پروژه های ورزشی شهرستان اندیمشک اظهار کرد: بنا داریم در کنار مسوولان استان خوزستان قدم های محکمی برداریم و به توسعه ورزش استان کمک کنیم تا در مسیر خود برای رسیدن به اهدافش قرار گیرد و در آینده شاهد بهره برداری از پروژه های بیشتری در این استان باشیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در طول سال های اخیر آقای روحانی همیشه بر این موضوع تاکید داشتند که مردم در کنار مسائل مادی و معنوی زندگی خود نیاز به شادی و شعف دارند و یکی از ابزارهایی که به راحتی می تواند این شادی و امید را در بین مردم ایجاد کند مقوله ورزش است.

وی با اشاره به این که نواخته شدن سرود ایران در میدان های بین المللی باعث وحدت ملی در بین مردم می شود افزود: در سال جاری با قهرمانی ورزشکارانمان دهها و صدها بار شاهد این شور و شعف ملت ایران و افزایش غرور ملی در سایه ورزش بودیم.

سلطانی فر با بیان این که کشور در مسیر توسعه، عزت، آبادانی و تلاش قرار گرفته، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه حل مشکلات را اجرای اقتصاد مقاومتی دانستند، بر همین اساس دولت در صدد حل مشکلات مادی و معنوی مردم است تا شرایط بهتری در زندگی آن ها حکم فرما شود.

وی با اشاره به این که آینده بسیار خوبی در انتظار مردم کشور به ویژه خوزستان است افزود: افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها نشان از خیزش بلند و عظمت و اراده مسوولان شهرستان ها داشته و می تواند موجب افزایش حس عزتمندی در مردم شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت : تلاش می کنیم هر روز گرهی از مشکلات مردم باز کنیم و تلاش می کنیم در راستای تامین نیازهای مردم و حل مشکلات و کاهش آلام آنها ، با برنامه ریزی مناسب طرح های ضربتی اشتغال زایی را ارائه دهیم. 

156 پروژه ورزشی در خوزستان در دست اجرا 
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز دراندیمشک گفت: در حال حاضر کلنگ 155 پروژه ورزشی در استان زده شده که این موضوع نشان دهنده ظرفیت بالای ورزش در خوزستان است.
افشین حیدری در حاشیه بازدید وزیر از مجموعه ورزشی 2هزار و 500 نفری شهرستان اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مجموعه ورزشی 2 هزار و 500 نفری اندیمشک بزرگترین مکان ورزشی در استان به شمار می رود که تا نیمه سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که اولویت اصلی ما ایجاد فضاهای ورزشی مناسب در شهرستان های استان است افزود: در سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان 30 پروژه ورزشی در نقاط مختلف استان به بهره برداری رسید و تا پایان سال 97 بیش از 100 پروژه دیگر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به این که اتوبوس ورزش خوزستان در حال حرکت بوده و اگر کسی نتواند در این مسیر همراه ما باشد باید از این اتوبوس در حال حرکت پیاده شود افزود: امروز تمام مجموعه ورزش استان دست به دست هم داده تا ورزش خوزستان را در بعد زیرساخت، همگانی و قهرمانی به جایگاه اصلی خود بازگرداند.

حیدری عنوان کرد: خوشبختانه وزیر ورزش وجوانان دید بسیار خوبی به ورزش خوزستان داشته و در یک سال اخیر اعتبارات قابل توجهی به ورزش استان اختصاص داده است. هر چند نباید حمایت های بی دریغ استاندار ورزش دوست خوزستان را فراموش کرد که هر گاه به کمک او نیاز داشتیم دریغ نکرده است.

وی با اشاره به این که سعی می کنیم امکانات ورزشی را در تمام نقاط استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار ایجاد کنیم افزود: با انجام این کار جوانان و علاقه مندان به ورزش به آسانی می توانند به ورزش بپردازند.

مدیر ورزش و جوانان خوزستان در ادامه به ورزش بانوان استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در طول سال های اخیر بانوان استان سهم کمتری در ورزش داشته اند ، لذا باید علاوه بر فراهم کردن امکانات اختصاصی برای بانوان از وجود آن ها در بدنه ورزش نیز بیشتر استفاده کنیم.

30 پروژه عمرانی ورزشی روز جمعه با حضور وزیر ورزش و جوانان در خوزستان افتتاح و کلنگ زنی شد.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار