اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
با‌ پیگیری های هدایت الله خادمی صورت گرفت؛
با پیگیری های هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، کلنگ اولین پروژه ورزشی بعد از انقلاب در ایذه زده شد.
آیین کلنگ زنی خانه کشتی ایذه صبح دیروز جمعه 15 دی ماه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، مصطفی سمالی فرماندار ایذه ، افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و جمعی از مسئولین و جامعه ورزش ایذه برگزار شد.

هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک ضمن تشکر از حضور وزیر ورزش و جوانان در ایذه گفت: ایذه از نظر امکانات ورزش محروم است، از عمر تنها استادیوم ایذه ۵۰ سال می گذرد و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هیچ پروژه ورزشی در ایذه راه اندازی نشده است.

وی افزود: جوانان ما علیرغم اینکه بیکار هستند اما در ورزش پتانسیل خوبی دارند و مطمئنم اگر در بخش ورزش کمک شود بخش عظیمی از مشکلات جوانان که متاسفانه منجر به خودکشی و افسردگی شده است برطرف خواهد شد.

هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک و نایب رئیس کمیسیون انرژی در پایان گفت: به جزء کشتی، ورزش ایذه در سایر رشته ها از جمله بوکس، فوتبال، فوتسال و ورزش های رزمی استعدادهای فراوانی دارد ولی با توجه به عدم اسپانسر با هزینه های شخصی در مسابقات شرکت می کنند.

استاندار خوزستان: مهمترین پروژه ای که خادمی دنبال می کند انتقال آب است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان که برای نهمین بار به ایذه سفر کرده است ابتدا از حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در استان تشکر کرد و اظهار داشت: انشالله این پروژه با توجه به اینکه ایذه یکی از قطب های کشتی فرنگی است برای مردم ورزش دوست و کشتی خیز ایذه مثمرثمر باشد.

استاندار خوزستان سپس به انتقال آب به دشت های ایذه و باغملک اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین پروژه های که آقای خادمی دنبال می کند انتقال آب است که خوشبختانه پیشرفت خوبی داشت و حتی برنده مناقصه هم مشخص شده که یک شرکت نروژی است.

وی گفت: در بحث انتقال آب آقای خادمی نماینده ایذه و باغملک تلاش و پیگیری های زیادی داشت  و دولت نیز متحد شده تا اینکار صورت گیرد. انشالله به زودی شاهد کلنگ زنی این پروژه مهم در ایذه خواهیم بود.

 

/ایلنا

برچسب ها: اخبار خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار