اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: طرح مسکن مهر خوزستان در بخش واحد های احداثی به صورت خودمالک، موفقیت خوبی داشت.
 عباس پورسلان اظهار کرد: ۷۷ هزار و ۷۲۰ واحد برای مسکن مهر در استان خوزستان برنامه ریزی شده که نسبت به استان های کشور، خیلی حجم بالایی است.

وی افزود:  ۲۴ هزار واحد مسکن در بخش خود مالک هدف گذاری شد و حدود ۵۳ هزار مورد نیز در بخش مسکن مهر دولتی برنامه ریزی شد. ۲۱ هزار مسکن از خودمالک ها به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید و این تعداد تقریبا ۸۷ درصد مسکن خودمالک را شامل می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در بخش مسکن مهر دولتی حدود ۲۹ هزار مسکن از ۵۳ هزار واحد را با مساعدت مسئولان به افتتاح رساندیم که ۵۵ درصد کل را شامل می شود.

پورسلان تصریح کرد: نتیجه گیری می شود که پروژه های مسکن مهر در بخش خود مالک موفقیت بیشتری داشته است. از مسکن مهر دولتی ۲۶ هزار مسکن مهر باقی مانده که هدف گذاری ما برای واحد های با بالای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی گفت: مسکن مهر بالای ۳۰ درصد پیشرفت در بخش دولتی حدود ۱۹ هزار واحد داریم که تعدادی از آن ها فاقد متقاضی است و کلا ۱۵ هزار واحد برای ما باقی می ماند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: در سال جاری برای هشت هزار واحد و ۹ هزار واحد نیز برای سال آینده برنامه ریزی و هدف گذاری کرد ایم.

پورسلان با با اشاره به این که این جلسه با هدف طرح مشکلات مسکن مهر تشکیل شده است، گفت: این مشکلات شامل بانک های عامل، تعاونی ها و خدمات زیربنایی می شود. در سال ۹۵ و ۹۶ فعالیت خود را به نحوی ساماندهی کردیم که از منابع مالی مختلف بهره مند شویم.

وی تصریح کرد: حدود ۴۸ میلیارد و نیم در واقع منابع مالی برای قرارداد های اتمام مسکن مهر در نظر گرفتیم که بخشی از منابع نیز شامل قیر می شود. هدف گذاری شده تا در سال جاری چه پروژه هایی را در چه شهرستان هایی پیگیری کنیم.

پورسلان عنوان کرد: در بخش خدمات زیربنایی وضعیت انشعابات برق، آب و فاضلاب را مورد بررسی قرار داده که دستگاه های خدمات رسان تا کنون همکاری خوبی داشته اند.


/ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار