اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
مدیر عامل شرکت قند شوش در گفتگو با شوشان:
زرندی: به همت بخش خصوصی ،مسئولین شهرستان، استان و کشور بعداز گذشت 15 سال شرکت قند شوش راه اندازی شد.
مجتبی زرندی مدیر عامل شرکت قند شوش در گفتگو با شوشان در رابطه با راه اندازی مجدد شرکت قند گفت: به همت بخش خصوصی ،مسئولین شهرستان، استان و کشور بعداز گذشت 15 سال شرکت قند شوش راه اندازی شد.
 
پروژه باسازی حدود 2 سال به طول انجامید.خوشبختانه با تلاش وپیگیری فرماندار نماینده مجلس رئیس دادگستری  کارخانه قند شمال خوزستان به عنوان بزرگترین کارخانه قند خاورمیانه 23 آذرماه  بار دیگر وارد مدار تولید شد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای کشت چغندرقند در شمال استان خوزستان به دلیل اقلیم آب وهوایی خاص منطقه افزود ، باتوجه به پتانسیل بسیار خوبی که در زمینه کشت چغندر قند در منطقه وجود دارد تلاش می شود با گسترش کشت این محصول ، چرخه تولید  شکر از چعندر قند در شمال استان خوزستان احیا گردد.

مجتبی زرندی کارخانه قند شوش را سرمایه ای عظیم برای کشور ومنطقه دانست وگفت راه اندازی مجدد این کارخانه موجب رونق کشت چغندر قند شمال استان خوزستان شده وعلاوه بر ایجاد ظرفیت اشتغال بهبود وضعیت اقتصادی وایجاد امنیت منطقه رانیز به دنبال دارد .
وی در ادامه افزود:برای احیا و راه اندازی مجدد کارخانه قند شمال خوزستان ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
کارخانه قند شمال خوزستان در نخستین گام روزانه ظرفیت دریافت پنج هزار تن چغندر قند را دارد.

میزان اشتغال ایجاد شده در این کارخانه ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم خواهد بود و در گام نخست سالانه بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تن شکر سفید در این کارخانه تولید می شود.
کارخانه قند شمال خوزستان همچنین سالانه ظرفیت تصفیه ۶۰ تا ۸۰ هزار تن شکر خام را دارد.

کارخانه قند شوش در کیلومترهفت جاده شوش _ دزفول واقع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار