شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۹

در حکمی از سوی امام جمعه آبادان، حجت الاسلام عادل فریحی به عنوان رییس ستاد اقامه نمازجمعه این شهرستان منصوب شد.

به گزارش ایرنا ، در حکم امام جمعه آبادان با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی آمده است: با توجه به اهمیت برگزاری هرچه باشکوهتر نمازجمعه و جایگاه و تأثیرگذاری آن در بصیرت بخشی به مردم و خنثی سازی توطئه دشمنان و استحکام پایه های نظام اسلامی بر محوریت ولایت فقیه با حضور گسترده مردم، جنابعالی را که تجربه و شایستگی دارید بعنوان رییس ستاد اقامه نمازجمعه منصوب می کنم.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در این حکم ضمن قدردانی از مسوول سابق ستاد اقامه نمازجمعه آبادان، آورده است: امیدوارم با همکاری روحانیت محترم و مسوولین و مدیران گرامی نهادها و ادارات و اقشار مختلف مردم و استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده صاحبنظران در برگزاری هرچه باشکوهتر نمازجمعه توفیق بیشتری داشته باشید.

حجت الاسلام ابراهیمی پور ، در این حکم، اهم وضایف محوله را تشکیل ستادی فراگیر از نیروهای ولایت و با تحصیلات عالی و دارای توان برنامه ریزی و اجرایی عنوان کرده است.

وی فراهم آوردن امکانات لازم بستر سازی برای اقامه نماز شکوهمند جمعه ای فراجناحی و در برگیرنده اقشار مختلف مردمی با سلیقه های متفاوت به ویژه نسل جوان را مورد تاکید قرار داده است.

امام جمعه آبادان، در این حکم، ضمن تکریم نمازگزاران و تقویت امکانات رفاهی و اتقاء ابعاد فرهنگی برنامه های مصلای نماز جمعه، مخاطب سازی و جذب حداکثری و اطلاع رسانی بهنگام با بهره وری از رسانه های جمعی و سنتی را خواستار شده است.

حجت الاسلام فریحی امام جماعت و پنح سال فعالیت در سمت کارشناس فرهنگی دانشکده شهید تندگویان و دارای سطح سه از حوزه علمیه امام صادق(ع) و دانشجوی ارشد شیعه شناسی در موسسه امیر المومنین اهواز است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار