شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران و مسئولانی که به دنبال بازیهای سیاسی هستند باید از این شهر بیرون روند.

عبدالله سامری در گفتگو با مهر در پاسخ به دلایل توسعه نیافتگی عمران شهری خرمشهر افزود: سوء مدیریتی که در سابق رخ داد باعث بروز چنین مشکلاتی شد.

وی اظهار کرد: برخی از مسئولان و مدیران آنقدر که به فکر انجام بازیهای سیاسی بودند به دنبال انجام کارها ی اجرایی به عنوان وظیفه اصلیشان نبودند.

سامری تصریح کرد: متاسفانه این مدیران همچنان به قوت خود بر پستهایشان باقی مانده اند و کارهای سیاسی خود را دنبال و به انجام می رسانند.

وی یادآور شد: امروز شاهد عدم توسعه یافتگی خرمشهر در بخش عمران شهری هستیم و این وضعیت به هیچ وجه مورد رضایت مردم و ما نیست.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از نبود اعتبارات مناسب و کافی به عنوان دیگر دلایل عدم توسعه یافتگی خرمشهر نام برد و گفت: اگر کمبود اعتبارات رفع شود به طور یقین می شود وضعیت فعلی خرمشهر را به لحاظ عمران شهری تغییر داد.

سامری افزود: اختصاص اعتبارات مناسب و انجام تغییرات مناسب در وضعیت شهر نیز مشروط بر کنار رفتن مسئولان و مدیرانی است که همچنان  مشغول بازیهای سیاسی خود هستند.

 

وی اظهار کرد: باید کارها به افراد دارای پتانسیل، توان و کارآمد واگذار شود تا آنان با برنامه ریزی و تدبیر چهره نامطلوب و ناخوش آیند خرمشهر را از زنگارها و بی تدبیریها پاک کنند و شهری در خور شان مردم مهیا کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار