اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
خطیب جمعه اهواز:
تحلیل مشترک تمام مسئولان از حوادث اخیر اینست که باید بین ناآرامی ها و خواسته های به حق مردم تفکیک ایجاد شود.
حجت الاسلام سیدابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه امروز اهواز در مهدیه امام خمینی (ره) با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه 13 دی اظهار کرد: راهپیمایی 13 دی در تاریخ استان خوزستان ماندگار خواهد شد. اهواز نخستین شهری بود که راهپیمایی در آن برگزار شد که به خوبی توسط رسانه ملی و استانی پوشش داده شد.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری یادآور شد: دشمن در تلاش است تا به جوانان تلقین کند پیشرفت علمی منوط به کنار گذاشتن شعار مرگ بر آمریکا، دوستی با کشورهای معاند و کنار گذاشتن آرمان های انقلاب است.

وی افزود: ایران جزو کشورهای برتر منطقه در تولید علم است و این پیشرفت های علمی باید برای مردم بازگو شود.

حجت الاسلام حسن زاده گفت: تا پیش از انقلاب اسلامی سال 1357 آمریکا منافع بسیاری در ایران داشت که همگی آنها قطع شد و طبیعی است برای بازگرداندن منافع خود دست به هرکاری بزند.

خطیب معه اهواز با تاکید بر اینکه دشمن نمی تواند از بیرون هیچ ضربه ای به ما بزند خاطر نشان کرد: آنها به دنبال تخریب از درون جامعه هستند. دشمن در ناآرامی های اخیر تمام امکانات خود مانند شبکه های مجازی و ماهواره ای را بکار بست.

امام جمعه موقت اهواز خاطر نشان کرد: تحلیل مشترک تمام مسئولان از حوادث اخیر اینست که باید بین ناآرامی ها و خواسته های به حق مردم تفکیک ایجاد شود.

وی ادامه داد: بارها مردم درخصوص بحث انتقال آب، معضل ریزگردها و موسسه های مالی تجمع داشتند که کسی هم مانع آنها نشد.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد:وزارت کشور در تمام دولت ها مجوز اندکی برای تجمع های مردمی صادر کرده که انتظار می رود در راستای قانونی بودن این تجمع ها مجوز لازم از سوی وزارت کشور صادر شود.

امام جمعه موقت اهواز حل مشکلات کشور را در گرو هم افزایی سه قوه دانست و گفت: دفاع از مظلومان فقط با افزایش بودجه کمیته امداد امام خمینی (ره) محقق نمی شود بلکه باید زمینه فقر با ایجاد اشتغال از بین برود.

کشاورزان خوزستانی روزهای سختی را می گذرانند

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مساله کمبود آب اشاره و تصریح کرد: به گفته وزیر نیرو خشکسالی امسال در مدت 47 سال گذشته بی سابقه بوده است.

حجت الاسلام حسن زاده افزود: حتی اگر هیچ آبی هم از استان خوزستان منتقل نشود بازهم حجم آب موجود در این استان جوابگوی مصرف مردم در بخش کشاورزی و صنعت نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ما نمی توانیم از کشاورزی دست برداریم خاطر نشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که شرکت های دانش بنیان شیوه های نوین آبیاری را به کشاورزان آموزش دهند. 

/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار