اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
شوشان : برگزاري همایش شیوخ عشاير عرب خوزستان با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري جناب آقاي دكتر شيخ محسن حيدري به همراه جناب آقاي دكتر هاشمي بخشدار محترم بخش غيزانيه.
اين همايش كه پنجشنبه١٣٩٦.١٠.٢١ در روستاي ابيرش حسينيه حاج سيدحمد برگزار گرديد، شيوخ عشایر عرب  اذعان داشتند که ما همواره پشتیان انقلاب ، ولایت فقیه و اسلام بوده ایم وهستیم و از آرمان های انقلاب عقب نشینی نخواهیم کرد .
بزرگان عشایر عرب اعلام کردند  ما امروز بار دیگر آمده ایم که در حضور آيت الله دكتر حيدري با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنیم و اگر قرار است کسی در مورد مشکلات معیشتی اقدامی کند ، باید از طریق مجاری قانونی باشد و برائت از اغتشاشات و کسانی که اموال مردم و امکانات عمومی تخریب می کنند را محکوم کردند.
حجت الاسلام دكتر حيدري با ابلاغ سلام مقام معزم رهبري و تاكيد برحب ايشان به عشاير عرب خوزستان افزود: معظم له عشاير را به عنوان سربازان غيور و مرزبانان سلحشور نام بردند.
دکتر هاشمي بخشدار محترم غيزانيه در این نسشت به حدیث «نعمتان مجهولتان الصحه و الامان»، سلامت و امنیت اشاره کرد و گفت؛  از  شیوخ و سران عشایر عرب بخش غيزانيه و ديگر بخشها انتظار می رود در  راستای برقراری  امنیت در سطح شهرستان همکاری و تعامل لازم  را داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار