اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۰۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
معاون عمرانی استاندارخوزستان:
هاشمی زاده : بر لزوم واکاوی فعالیتهای سال گذشته ستاد و دستگاههای ذیربط برای برطرف نمودن نقاط ضعف و کاستی ها و همچنین تقویت نقاط قوت آنها تاکید کرد.
جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر سال 97 با حضور دکتر هاشمی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی ، صدیقی مدیرکل امور شهری و شوراها و روسا و دبیران کمیته های یازده گانه این ستاد در محل سالن جلسات معاونت عمرانی برگزار شد.

فرامند هاشمی زاده در جمع مدیران و اعضای این ستاد بر لزوم استقبال شایسته و در خور استان از میهمانان و مسافران تاکید و خواستار هدفمند شدن خدمات قابل ارائه به مسافران در زمینه های مختلف رفاهی ، فرهنگی ، بهداشتی و... شد.

وی برگزاری جلسات کارشناسی دقیق با فاصله زمانی کوتاه و مکرر را برای هماهنگی هرچه بیشتر دست اندرکاران ستاد خدمات سفر در سال 97 ضروری دانست و گفت: کمیته ها اقدامات موثر و اجرایی خود با قابلیت زمانبندی دقیق را ظرف مدت یک هفته به دبیرخانه ستاد ارائه کنند.

هاشمی زاده همچنین بر لزوم واکاوی فعالیتهای سال گذشته ستاد و دستگاههای ذیربط برای برطرف نمودن نقاط ضعف و کاستی ها و همچنین تقویت نقاط قوت آنها تاکید کرد و افزود: توجه به ورودی های استان و شهرستانها و ساماندهی آنها از نظر آمادگی پذیرش مسافران بسیار حائز اهمیت است.

معاون عمرانی استاندار تهیه نقشه مسیر مسافران و تامین شرایط رفاه حال ایشان در سطح استان را بسیار مهم خواند .

وی افزود: گزارش گیری مداوم و مکرر از نحوه عملکرد ستاد در شهرستانها و خدمات دهی به مسافران در جای جای استان از ضروریات است که نباید از آن غافل بود و در صورت لزوم تشویق و تقویت کمیته ها و شهرستانهای برتر و فعالتر در زمینه ارائه خدمات به مسافران در دستور کار ستاد قرار گیرد.

پیش بینی تورهای گردشگری درون استانی و اطلاع رسانی مناسب از فعالیت این تورها جهت بازدید مسافران از اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری استان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
همچنین در ابتدا یاین جلسه دبیران و روسای کمیته های یازده گانه ستاد اجرایی خدمات سفر سال 97 به ارائه گزارش از اقدامات انجام شده و فعالیتهای در دست انجام دستگاه های مربوطه پرداختند.

گفتنی است ستاد اجرایی خدمات سفر سال 97 با ترکیب یازده کمیته بدین شرح فعالیت خود را دنبال می کند : کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک ، کمیته خدمات امداد و نجات ، کمیته خدمات انتظامی امنیتی و ترفیکی ، کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، کمیته برنامه ریزی و آمار، کمیته خدمات اسکان و رفاه، کمیته نظارت و تنظیم بازار، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، کمیته خدمات بهداشتی سلامت و محیط زیست، کمیته اطلاع رسانی تبلیغات و امور فرهنگی و کمیته کاروانهای نور.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
comment
0
0
comment فک می کنید مهمانی هم دارین با این زمستونی که داشتین، وزمین خشک،بی اب وعلف،والا شما خوب اعتماد به نفسی دارین،که فکر مهمانهای نوروزین از الان،هرچه اب بود بخشیدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار