اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱

شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت

فرق شورای شهر تهران و سایر کلانشهرها، با شورای شهر اهواز در چیست!؟

پاسخ به این سوال، خیلی آسان و مشخص است، یعنی این جواب، که می گوید؛ ثبات مدیران مجرب در مدیریت شهری بدور از حب و بغض و تسویه حساب های شخصی یا جناحی باید صورت گیرد!!!

بعضی ها آنچنان از سیدخلف موسوی و انتصابات وی انتقاد می کنند که گویی قبل از ایشان شهرداری اهواز گل و بلبل و سنبل بوده و رابطه بازی و سیاسی کاری اصلا وجود نداشت.!!

 این افرادچنان از کتانباف می خواهند بجای کارکردن و پرداختن به امور محوله و جبران ناکارآمدی ها،خودش را بی مورد درگیر مسایلی چون عزل و نصب های بچگانه کند که نگو و مپرس!

استدلال های غلط و مغرضانه ای در کار است مثلا به کتانباف می گویند فلانی را عوض کن چون شورای دوم، سوم، یا چهارم او را بر سرکار آورد و بیا نیروی صفر کیلومتر نامجرب شورای پنجم را بکار بگیر!!

از این قبیل حرف های عبث، که قبلا در دوره های قبل، یعنی؛ شورای چهارم، سوم و دوم جاری بوده و مرتب ما با  شاهد این عزل و نصب های انتقام جویانه بودیم و بیشتر کار شورا و شهرداری صرف این مسایل چندش آور و دم دستی می شد و دیگر وقتی باقی نمی ماند که آنها فکر ی برای اصلاح نابسامانی های مدیریت شهری کنند.

براستی؛ باید به این حضرات گفت؛ این نوع تغییرات اگر خوب بود شما دیگر چرا، سیدخلف موسوی را می کوبید!؟.

 پس کسانی که کتانباف را به این سمت و سو می کشانند دوست شهر و مردم اهواز نیستند بلکه بدنبال نوچه پروری سیاسی خود هستند.

افسوس، صد افسوس، که امروز، عده ای می خواهند بر روی اعصاب شهردار کلانشهر اهواز راه بروند و افکار ایشان را به امورات حاشیه ای سوق دهند، این عمل خیانت به مردم و شهر اهواز است و نباید افرادی جمع بشوند و در تضعیف روحیه و شکستن استقلال رای ایشان از طریق شانتاژ و یا پروپاگاندای خبری بکوشند.

البته خود کتانباف نیز باید محکم و استوار در مقابل این سبکسری ها بایستد و گربه ی انتظارات بی جا را، دم حجله بکشد

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار