اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

شوشان : چکیده خطبه های امروز نماز جمعه آبادان در ادامه آمده است:

- حضرت زینب(س) یک زن با عظمت و جامع تمام ابعاد بودند و الگوگیری از شخصیت آن بزرگوار برای همه ما و به ویژه زنان ضرورت دارد.آن حضرت در کنار پرستاری موقت حضرت سجاد(ع) ، مهم ترین شاخصه اش، پرستاری از نهضت عاشورا بود.

- مقاومت 22 روز غزه ثابت کرد کمی تعداد، نمی تواند بر پایداری یک ملت اثرگذار باشد.مقاومت اسلامی که در ایران،سوریه،لبنان و فلسطین تجربه شده است،رمز پیروزی و پایداری ملت های مسلمان است.به همین دلیل دشمنان محور مقاومت را مورد هجمه قرار می دهند.

- بنا به فرموده رهبر انقلاب می توان در جنگ نرم نیز استکبار را شکست داد.این عرصه بسیار پیچیده است.دشمن در جنگ نرم به دنبال تخریب ذهن فرزندان ما و از بین بردن اعتقادات مردم ماست.آنان از هر ابزاری برای شایعه پراکنی و ایجاد بدبینی و ناامیدی مردم استفاده می کنند.

- مسئولان به جای نظریه پردازی های بی اساس و فایده،بر رسیدگی به مطالبات مردم توجه و تمرکز کنند

- خواسته رهبری از مسئولان این است که دشمنی دشمنان را باور کنند و نگذارند مشکلات مردم روی زمین بماند.

- رهبر انقلاب از مردم نیز می خواهند که به شایعات بی اساس در خصوص نظام و مسئولان توجه نکنند.ما مردم نباید اخبار بدون سند و فاقد اعتبار را بازنشر کنیم.این هدف دشمن است تا ذهن جامعه را خراب کند.

- تحریم های جدید امریکا،یک بار دیگر خباثت امریکایی نشان داد.ثابت کرد که وقتی حضرت آقا فرمودند به دوستی و رابطه با دشمن دل نبندید،این سخن از روی حکمت و بصیرت گفته شده است.شاید الان برخی بفهمند دلیل نگرانی های رهبر انقلاب و آنهایی که دلواپس نامیدند،به چه علت بود.

- فضای مجازی فرصت ها و تهدیدهای متفاوتی پیش روی مردم ما قرار داده است.سرور بعضی نرم افزارها در خارج کشور است و به همین دلیل توانسته اند اطلاعات مختلف کشور را بر اساس قومیت ، جغرافیا ، گویش ها ، آداب و ... در اختیار داشته باشند و این یک ضعف عمده برای کشور است.

- وقتی جوانان نخبه این کشور می توانند،فناوری های نو مانند هسته ای،نانو،هوافضا و ... را مدیریت کرده وبه رشد خوبی دست یابند، حتمن فضای مجازی را هم می توانند مدیریت و توسعه دهند و فقط مسئولان باید به آنان اعتماد کنند.

- از مدیر آبفای آبادان به دلیل پیگیری برای رفع مشکل فاضلاب آبادان تشکر می کنم.بناست این مشکل پس از سال ها طی 2 سال برطرف شود و امیدواریم این مهم با نظارت و تلاش شبانه روزی به سرانجام برسد.

- موسسه خیریه عاشوراییان آبادان که هدفش خدمت به سرطانی هاست را دریابید.مومنین هرکدام به اندازه توان خود انفاق و دستگیری کنند تا گرهی از مشکلات مردم باز شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار