اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
معاونت شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبرداد:
معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: با توجه به وقوع پدیده گرد و خاک و احتمال بارش باران، در حال حاضر تمام ادارات برق شهرستان ها و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به منظور جلوگیری از قطعی برق در استان در آماده باش کامل هستند .
عبدالرحیم جهان بین اظهار کرد: در پی وقوع باد و گردوغبار شدید امروز- جمعه ۲۹دی ماه- و احتمال بارندگی، در حال حاضر تمامی ادارات برق شهرستان ها و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در آماده باش کامل هستند تا شاهد قطعی برق در مناطق مختلف استان نباشیم.

وی افزود: در صورت بروز هر گونه خاموشی ناخواسته بر اثر وزش باد، گردوخاک و بارندگی این اطمینان داده می شود که نیروهای عملیاتی این شرکت برای تامین برق از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد و تا عادی شدن شرایط جوی همه توان تخصصی و عملیاتی خود را برای رفع هر گونه مشکل در شبکه برق به کار خواهند بست.

معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تصریح کرد: نیروهای این شرکت تمام تلاش خود را خواهند کرد تا شاهد کمترین قطعی برق با توجه به شرایط جوی در استان باشیم و در صورت هرگونه اختلال نیز با توجه به آماده باش بودن نیروهای عملیاتی، همه تلاش لازم انجام خواهد گرفت تا در کمترین زمان ممکن برق وصل شود.

جهان بین تصریح کرد: در حال حاضر شرایط برق در همه شهرستان های استان پایدار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما با توجه به وقوع باد و گردو غبار شدید امروز، همه نیروهای عملیاتی این شرکت در آماده باش کامل هستند تا در صورت هرگونه مشکل احتمالی در شبکه برق نسبت به حل آن اقدام کنند


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار