اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
لیگ برتر فوتبال بانوان کشور؛
در حالی‌که از صبح روز گذشته بازهم پدیده گرد و خاک آسمان اهواز و خوزستان را فرا گرفت، دیدار دو تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان و ره‌یاب ملل سنندج از هفته دوم نیم‌فصل دوم لیگ برتر کشور در چنین شرایط نامساعد آب و هوایی اهواز برگزار شد.
عبدالنبی شولی، مسوول برگزاری مسابقات فوتبال در خوزستان در خصوص این‌که چرا این دیدار در چنین شرایط آب و هوایی برگزار شد؟ اظهارکرد: در خصوص لغو بازی، هیچ مسوولی در هیات فوتبال نمی‌تواند تصمیم بگیرد و لغو بازی به عهده هیات نیست.

وی بیان کرد: هیات فوتبال تنها هماهنگ‌کننده است و فقط نماینده فدراسیون و داور هستند که تصمیم می‌گیرند که در چنین شرایطی یا دیگر شرایط بازی برگزار می‌شود یا خیر.


مسوول برگزاری مسابقات فوتبال درباره شدت گرد و خاک در نیمه دوم و این‌که این موضوع می‌تواند بر سلامت این بانوان تاثیر بگذارد نیز گفت:‌ به هر حال روز گذشته (جمعه) نماینده فدراسیون و داور بازی، نظری بر لغو این دیدار نداشتند و اگر داور بازی اعلام می‌کرد که بازی انجام نشود، مطمئنا این دیدار انجام نمی‌شد. همچنین اعتراضی از سوی دو تیم به دست ما هم نرسید.

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و ره‌یاب ملل سنندج از ساعت 10 صبح روز گذشته (جمعه) در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار