شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
افزایش گرمای کره ی زمین و کاهش نزولات آسمانی و بوجود آمدن خشکسالی, پدیده ایست که در سال های اخیر گریبانگیر منطقه بویژه کشور عزیزمان ایران و کشورهای همسایه شده است و این موضوع سبب تشدید آلودگی هوا و بروز گرد و خاک در کشور به خصوص استان های مرزی گردیده است. از آنجایی که تنفس در هوای سالم حق بدیهی و اولیه زندگی هر انسانی ست لذا انجام فعالیت های جهادی و خاص و مستمر و فوری با مدیریت صحیح و علمی هم در داخل کشور و هم از طریق دیپلماسی و گفتمان با سایر کشورهای عامل, امری ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد.

استان نفت خیز خوزستان بعنوان شاهرگ و قطب اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی که مردم شریف و شهید پرور آن در تمامی برهه های حساس انقلاب, جنگ تحمیلی و پس از آن, وفاداری, عشق و دین خود را به اسلام و نظام ثابت کرده اند در حال حاضر گرفتار این وضعیت و ناسالم بودن هوا گردیده که تبعات بسیار گسترده ای از قبیل افزایش بیماری های تنفسی, افزایش مهاجرت, کاهش بازدهی کار و فعالیت و مختل شدن برخی امور را بدنبال داشته است.

اتحادیه انجمن های اسلامی خوزستان ضمن حمایت قاطعانه از کارکنان محترم ادارات, کارخانجات, اصناف و سایر مردم عزیز خوزستان و با تاکید بر اینکه سلامت مردم می بایست در اولویت هرگونه تصمیمی قرار گیرد تقاضا دارد نسبت به اتخاذ تصمیمات مهم و فوری در مواقع بحران و چنین پیشآمدهایی اقدام فوری و هماهنگی توسط مسئولین محترم ذیربط صورت پذیرد. تعطیل شدن ادارات و سایر ارگان ها بدلیل وقوع گرد و خاک بعنوان راهکار موقت و مسکن گونه و البته در ساعاتی که کارمندان و کارگران بر سر کار خود حاضر شده اند, بسیار مناسب است از قبل پیش بینی و اعلام گردد تا سلامت هموطنان بیش از این در معرض خطر قرار نگیرد.

لذا ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته, انتظار می رود کلیه مسئولین مرتبط با این موضوع با در نظر گرفتن مشکلات و عقب ماندگی ها با اولویت و اهتمام ویژه و اتخاذ تمهیدات لازم و سریع درخصوص مرتفع نمودن مشکل بصورت ریشه ای و اساسی اقدام عملی و عاجل را صورت دهند تا ان شاالله چراغ امید در دل مردم شریف استان روشن نگاه داشته شده و با کاهش و رفع این بحران و آثار سوء آن, باقیات الصالحات از خود برجای گذارند. بدون شک هم استانی های عزیز, قدر زحمات آنها را ارج خواهند نهاد.

 آرزوی موفقیت و توفیق خدمتگزاران به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

از خداوند متعال خواستاریم بر این سرزمین که خون های زیادی برای سبز نگاه داشتنش ریخته شده, باران رحمتش را نازل بگرداند.

اتحادیه انجمن های اسلامی استان خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار