اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
رییس کمیته خبر داد:
رییس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی از تشکیل تیم‌ملی این رشته برای اولین بار جهت حضور در مسابقات بین‌المللی و چند جانبه خبر داد.
محسن جعفری  با مثبت برشمردن سطح مرحله پایانی مسابقات اسلالوم که روز گذشته در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: شاهد حضور بهترین اسلالوم‌کارای کشور در راند پایانی مسابقات بودیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اقداماتی که انجام شده است و قول‌های مساعدی که رییس و دبیر فدراسیون داده‌اند، ان‌شاءالله تیم‌ملی اسلالوم برای اولین بار جهت حضور در مسابقات بین‌المللی و چند جانبه تشکیل می‌شود تا بتوانیم جوانانی که این همه زحمت می‌کشند را به چنین رقابت‌هایی اعزام کنیم. ورزشکاران ما می‌توانند در صورت داشتن اتومبیل‌های استاندارد در کشورهای دیگر نیز مطرح شوند.

رییس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی با بیان این‌که میزبانی اهواز بسیار عالی بود، عنوان کرد: جوانمردی، رییس هیات موتورسورای و اتومبیلیرانی خوزستان، تمامی امکانات لازم را برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات فراهم کرده بود.

وی با اشاره به شرایط خوب پیست اتومبیلرانی اهواز، گفت: مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم را می‌توان در پارکینگ‌ها یا هر جایی برگزار کرد ولی پیست اهواز بسیار عالی است و می‌توان در آن مسابقات دریفت، اسلالوم و کارتینگ را برگزار کرد.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار