اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
نماینده مردم آبادان:
جلیل مختار در مجلس شورای اسلامی گفت: تکرار و تشدید بحران ریزگردها در خوزستان، مبین عملکرد ضعیف دولت در مهار این بحران است.
 جلیل مختار در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس، اظهار کرد: موضوع ریزگردها در استان خوزستان کمتر از زلزله کرمانشاه، حادثه پلاسکو و نفتکش سانچی نیست. در این موضوعات به‌حق کل کشور با این قضایا همراه شدند و تمام امکانات موجود کشور برای مهار بحران به کار گرفته شد.

وی افزود: بحران ریزگردها در استان خوزستان سال‌ها است نفس مردم را گرفته و بارها مقام معظم رهبری جهت حل این معضل دستوراتی صادر کردند. با کمال ناباوری در کمیسیون تلفیق، ردیف اعتباری مهار ریزگردها حذف شده است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: تکرار و تشدید بحران ریزگردها در خوزستان مبین عملکرد ضعیف دولت در مهار این بحران است. چرا هر بار وقتی این بحران رخ می‌دهد مسئولین استانی و کشوری به مصوبات و جلسات غیرکارشناسانه دل خوش می‌کنند اما بعد از فروکش کردن بحران، همه چیز را فراموش می‌کنند؟ 

مختار اضافه کرد: نمایندگان خوزستان به شیوه‌های قانونی با لحن نرم، تند و شدید، مظلومیت خوزستان و بحران را به مسئولین گوشزد می‌کنند لیکن ظاهرا اراده‌ای برای حل معضل ریزگردها نیست. چرا عمق زخم مردم خوزستان را پنهان می‌کنید؟ به داد مردم خوزستان برسید. خوزستان رو به نابودی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس در پایان گفت: اگر می‌خواهید مردم خوزستان تنفس کنند جلوی مافیای آب را بگیرید، حقابه تالاب‌ها را بدهید، از نابودی نخلستان‌ها جلوگیری کنید و رودخانه‌های خوزستان را زنده کنید. 

/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار