اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان موفق به دریافت گواهینامه شاخص سیستم مدیریت انرژی برتر در سومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی شد. به گزارش نیشکر نیوز، در این همایش که توسط سازمان مدیریت صنعتی و با حمایت برخی از نهادها و سازمانهای مرتبط با انرژی برگزار شد ، شرکت کشت و صنعت میرزا ...

شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان موفق به دریافت گواهینامه شاخص سیستم مدیریت انرژی برتر در سومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی شد.

در این همایش که توسط سازمان مدیریت صنعتی و با حمایت برخی از نهادها و سازمانهای مرتبط با انرژی برگزار شد ، شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان پس از ارزیابی سیستمی و میدانی و در بین شرکت های صنعتی برتر موفق به دریافت گواهینامه شاخص سیستم مدیریت انرژی برتر در گروه صنایع انرژی بر گردید.


جایزه ملی مدیریت انرژی بر اساس تفاهم‌ نامه فی ما بین سازمان مدیریت صنعتی ، سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره ‌وری انرژی برق،  شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ، ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان ملی استاندارد ایران طراحی و اجرا شده است و بیش از ۶۰ نفر از متخصصان در رشته‌های مرتبط در قالب تیم‌های ارزیابی و با صرف بیش از ۱۶۰۰ نفر ساعت کار، این فرایند را به انجام رسانده اند.

کشت و صنعت میرزا کوچک خان یکی از واحد های هفت گانه شرکت طرح توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که با مجموع مساحت  ۱۴ هزار هکتار اراضی در جنوب غربی اهواز و در کیلومتر ۷۵ جاده اهواز-خرمشهر قرار دارد و در زمینه تولید شکر خام و شکر قهوه ای فعالیت می کند. این شرکت در سال گذشته  نیز در دومین دوره برگزاری جایزه ملی مدیریت انرژی موفق به دریافت گواهینامه شاخص بهبود عملکرد انرژی برتر گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار