اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
سرمربی تیم تیراندازی ملی حفاری با بیان این‌که در حال حاضر بهترین و شاداب‌ترین تیم کشور هستیم، گفت: تیراندازی ‌حفاری نه تنها به خوزستان، بلکه به تیراندازی کشور نیز کمک کرده است و توانسته سطح این رشته را در کشور نیز بالا ببرد.
سپیدار بختیاری در خصوص عملکرد حفاری تا این‌جای رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی کشور، اظهارکرد: امسال خدا را شکر تیم خوبی داریم، البته ابتدای فصل جاری کمی رکوردهای بازیکنان‌مان پایین بود که این اتفاق در ابتدای هر فصل پیش‌‌بینی می‌شود ولی کم کم با تمریناتی که داشتیم، تیراندازان‌مان  توانستند به سطح رکوردی لازم دست پیدا کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ملی حفاری در بخش تفنگ در صدر جدول قرار دارد و در بخش تپانچه نیز جایگاه سوم را در اختیار داریم. در هفته هشتم نیز با تیم مقاومت و در هفته نهم با تیم نظام مهندسی قم بازی داشتیم که در بخش تفنگ برابر هر دو تیم به برتری رسیدیم ولی در تپانچه، بازی را به تیم خیلی خوب مقاومت واگذار کردیم و برابر نماینده قم نیز به پیروی رسیدیم. تیم مقاومت بهترین رکوردهای فصل خود در بخش تپانچه، برابر ما زد و توانست ما را شکست دهد.

سرمربی تیم تیراندازی ملی‌حفاری گفت: هفته آینده (هفته دهم لیگ برتر) نیز با نزاجا بازی داریم و اگر بتوانیم این تیم بسیار قوی را از پیش رو برداریم، قهرمانی بخش تفنگ ازآن ما می‌شود. در بخش تپانچه نیز، کسب عنوان دومی یا سومی بستگی به بازی رقبای‌مان برابر حریفان‌شان دارد. در کل به احتمال زیاد، یکی از جایگاه‌های دوم یا سوم این بخش نیز به ما خواهد رسید.

وی در خصوص سطح لیگ نیز خاطرنشان کرد: رکوردهای امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار بالاتر بود و پیشرفت خیلی خوبی را در تیراندازی شاهد هستیم. بازیکنان تیم حفاری نیز بهترین رکوردها را در فصل جاری لیگ داشتند.

بختیاری در خصوص رمز موفقیت تیم تیراندازی ملی‌حفاری که همیشه مدعی نشان داده است نیز گفت: از سال 89 کارمان را از لیگ دو تیراندازی آغاز کردیم و این‌گونه نبود که یکباره از لیگ برتر کارمان را شروع کنیم. ما پله پله پیش رفتیم و از سالی که در لیگ برتر هستیم، همیشه روی سکو بوده‌ایم. در دو سال اخیر نیز تیم تیراندازی حفاری به انسجام بسیار خوبی رسیده است.

وی افزود: همچنین باشگاه حفاری یک باشگاه حرفه‌ای است و نگرشی که این باشگاه دارد، بسیار در موفقیت ما تاثیرگذار بوده است که جا دارد از کمک‌های مدیریت این باشگاه قدردانی کنم.

سرمربی تیم تیراندازی ملی‌حفاری خاطر نشان کرد: تیراندازی ملی‌حفاری نه تنها به تیراندازی خوزستان، بلکه به تیراندازی کشور نیز کمک کرده است و توانسته تیراندازی کشور را به سطح بالایی برساند. در حال حاضر حفاری بهترین و شاداب‌ترین تیم تیراندازی کشور است و تمام تیراندازان نیز به این موضوع اشاره دارند و علاقه‌مند به حضور در تیم ما هستند.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار