اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال؛
صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه هفته جاری از هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور میزبان سپیدرود رشت است.
تیم های نفت آبادان و سپید رود رشت در شرایطی به مصاف هم می روند که وضعیت 2 تیم در جدول متفاوت است.

زرد پوشان آبادانی هم اکنون در رده نهم جدول با 25 امتیاز قرار دارند و تیم سپید رود با 19 امتیاز در رده چهاردهم است. 

تیم صنعت نفت آبادان می تواند با پیروزی بر میهمان رشتی خود و با توجه به نزدیک بودن امتیازات تا رده هفتم جدول رده بندی صعود کند.

دو تیم هفته متفاوتی را در لیگ برتر پشت سر گذاشتند، تیم نفت آبادان مقابل ذوب آهن در اصفهان شکست خورد اما سپید رود در رشت با شکست دادن سپاهان اصفهان شرایط خود در رده پایین جدول را سر و سامان داد.

تیم صنعت نفت آبادان که در پنج بازی نیم فصل دوم تنها برابر سایپا تهران به پیروزی رسیده امیدوار است با برتری مقابل سپید رود به چند هفته ناکامی خاتمه داده، تا برای بازی نیمه نهایی جام حذفی آماده شود.

نقطه قوت صنعت نفت آبادان در این فصل بازیکنان خارجی‌ اش است؛ باید دید تقابل فراز کمالوند و علی کریمی دو مربی جوان فوتبال ایران و دو تیم شمال و جنوب چه خواهد شد.

هر دو تیم با پذیرفتن 25 گل در 20 بازی گذشته خود با پذیرفتن یک و نیم گل در هر بازی نشان داده اند در خط دفاعی با نقطه ضعف برابر هستند و این آمار کار مهاجمان هر دو تیم برای زدن گل را راحت کرده است.

تیم سپیدرود رشت در قلب دفاعی خود با زوج توحید غلامی و محمدرضا مهدوی همانقدر برابر حریفان خود به زانو درآمده که مرتضی اسدی و علی عبداله زاده در ترکیب تیم صنعت نفت برابر حریفانشان به زانو در آمده اند.

اما تیم صنعت نفت در خط میانی با حضور جاسم کرار، مگنو باتیستا و سزار شرایط بسیار بهتری نسبت به زوج میثم تهیدست و علیرضا نورمحمدی در ترکیب سپیدرود رشت دارد.

زوج لوسیانو پریرا و میلاد جهانی در خط حمله تیم صنعت نفت آبادان می تواند با سرعت و تکنیک و قدرت شوت زنی این دو بازیکن، برای مدافعان سپیدرود رشت دردسر ساز شود.

میلاد جهانی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار به ایرنا گفت:بازی آسانی برابر سپیدرود رشت نداریم زیرا این تیم پس از پیروزی بر سپاهان انگیزه بسیار زیادی دارد.

وی افزود:البته ما برای پایان دادن به ناکامی های نیم فصل دوم و صعود در جدول رده بندی باید سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنیم.

مهاجم صنعت نفت آبادان اظهار کرد:پیروزی در این دیدار نیز انگیزه ما را برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال تهران افزایش خواهد داد.

محمد امین درویش زاده دیگر بازیکن تیم صنعت نفت آبادان نیز گفت:ما در این دیدار هدفی جز کسب سه امتیاز بازی نداریم زیرا هواداران نیز انتظاری جز این ندارند.

وی افزود: تیم سپیدرود رشت بعد از آمدن علی کریمی تغییرات زیادی داشته ولی در آبادان روز راحتی نخواهند داشت.

درویش زاده ادامه داد: برای پیروزی در این دیدار به حمایت هواداران نیاز داریم و با توجه به شرایط حساس تیم به طور حتم هواداران پرشماری در این دیدار به ورزشگاه می آیند.

/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار