اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان:
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: نقش بخش خدمات در توسعه اقتصادی خوزستان مغفول مانده است.
  رضا میرانی در حاشیه بازدید از طرح بزرگ کلینیک خودرویی کارون اهواز اظهار کرد: بخش خدمات می‌تواند در صورت جدی گرفته شدن از سوی سرمایه‌گذاران نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان داشته باشد. 
  
وی افزود: ظرفیت بالا و قابلیت‌های فراوان در بخش‌های مختلف، خوزستان را به یک منطقه ویژه برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است؛ به گونه‌ای که در استان اتباع بیش از 90 کشور مختلف مشغول به کار هستند. 
  
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: وجود مرزهای آبی، بنادر و مناطق آزاد، مرز مشترک زمینی با کشورهای همسایه، خوزستان را به قطبی برای سرمایه‌گذاری مطمئن تبدیل کرده است. با توجه به این‌که اقتصاد غالب در خوزستان، دولتی است باید افرادی را که تمايل دارند در بخش‌های خصوصی و غیر دولتی سرمایه‌گذاری کنند، تشویق و حمایت کرد. 
  
ميرانی عنوان کرد: خوزستان به دلیل وجود صنایع عظیم و مادر و همچنین وجود زمین‌های حاصلخیز و آب‌های روان، استانی صنعتی و کشاورزی محسوب می‌شود و بیشتر فعالیت سرمایه‌گذاران در بخش‌های صنعتی و کشاورزی بوده و در نتيجه بخش خدمات مغفول مانده است. 
  
وی بخش خدمات را در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه یکی از بخش‌های پررونق جهت اشتغالزایی دانست و گفت: حضور در ميان سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در بخش خصوصی می‌تواند این عزیزان را دلگرم کند تا دولت را حامی خود بدانند. دولت مصمم است توان خود را برای حمایت از بخش خصوصی به کار گیرد و در این راه بسته‌های حمایتی خوبی مانند مشوق‌های بیمه‌ای برای این بخش در نظر گرفته شده است. 


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار