اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
مدیر آموزش و پرورش شهرستان:
مدیر آموزش و پرورش هویزه با اشاره به تحصیل حدود 9 هزار دانش‌آموز در هویزه در 89 مدرسه، گفت: کمبود فضای آموزشی و کلاس در هویزه کاملا مشهود است.
سیدرضا موسوی‌نسب اظهار کرد: فضاهای آموزشی در هویزه اغلب فرسوده هستند و مدت زیادی از عمر آن‌ها می‌گذرد. البته امسال بنیاد برکت و شرکت نفت کمک‌های زیادی به ما کرده‌اند و با کمک اداره‌کل نوسازی مدارس، امسال در هویزه هفت پروژه از اعتبارات بنیاد برکت و پنج پروژه نیز از محل اعتبارات شرکت نفت قرار است ساخته شوند که در حال حاضر هر کدام از این پروژه‌ها در مرحله‌های مختلفی به سر می‌برند. البته با توجه به شرایط مدارس در هویزه، به مدارسی بیش از این تعداد نیاز داریم.

وی افزود: در مرکز شهر یک دبستان به نام دبستان امام خمینی وجود دارد که این مدرسه یک کانکس شش‌کلاسه دارد و حدود 80 دانش‌آموز در آن مشغول به تحصیل هستند. فلزی بودن این کانکس‌ها می‌تواند برای دانش‌آموزان مشکل ایجاد کند؛ به طور مثال اگر مشکلاتی در برق این کانکس ایجاد شود با توجه به فلزی بودن آن، هیچ دانش‌آموزی از این کانکس زنده بیرون نخواهد آمد.

مدیر آموزش و پرورش هویزه ادامه داد: همچنین در مناطق روستایی هویزه دو مدرسه کانکسی وجود دارد که در هر یک حدود 15 دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند. البته برای تغییر وضعیت مدارس کانکسی در حال رایزنی هستیم و باید منتظر نتایج این پیگیری‌ها باشیم.

موسوی‌نسب تصریح کرد: در هویزه در مجموع حدود هشت هزار دانش‌آموز و حدود هزار نوآموز در 89 مدرسه مشغول به تحصیل هستند. مدارس هویزه به طور کلی فرسوده هستند و البته اداره‌کل نوسازی مدارس خوزستان به دلیل کم بودن اعتبارات هویزه، کمک‌های زیادی برای بازسازی مدارس به ما کرده است اما کمبود فضا و کمبود کلاس در هویزه کاملا مشهود است.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار