اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶


شوشان خرمشهر:در تاریخ چهارم بهمن ماه از طرف مسئول دفتر جناب کهرام برای جلسه ی روز جمعه ششم بهمن ماه که قرار بود با حضور آقای کهرام برگزار شود دعوت شدم و از بنده خواستند فعالین ستادی را هم به این جلسه دعوت کنم .
قرار بود این جلسه ، جلسه ی هم اندیشی و تقدیر از اعضای ستاد باشد .
از آنجا که در ستاد 35 خرمشهر بسیاری از نیروهای جوان و پویا و افراد باتجربه و فهیم فعالیت میکردند و بعد از انتخابات موقعیتی برای تقدیر و تشکر و استفاده از نظرات ارزشمند آن عزیزان به وجود نیامده بود ، بسیار خرسند شدم که حداقل با این جلسه ، گوشه ای از فعالیت مهم آنها دیده شود و مجالی باشد تا بتوانند حرفها و دغدغه های خود را به زبان آورند .
اما تعیین ساعت و مکان جلسه به عهده ی آقای طبیشی بود که بسیاری ، ایشان را بزرگ اصلاحات خرمشهر می دانند.
از آنجا که روز جمعه به علت مسئله ای شخصی بایستی تهران میبودم ، قبل از اطلاع از ساعت و مکان ، دعوتنامه ای را حاضر کرده و برای فعالین ستاد 35 ارسال کردم تا حداقل از چنین جلسه ای اطلاع داشته باشند و برنامه ی خاصی برای آن روز در نظر نگیرند ، تا در فرصتی مناسب زمان و مکان را به آنها اطلاع دهم .
بالاخره دیرهنگام از طریق یکی از دوستان ستادی در استان از جزئیات جلسه ی مذکور مطلع شدم و آن را به اعضای ستاد 35 اطلاع دادم و این اطلاع رسانی مربوط بود به پنج شنبه شب در حالی که در فرودگاه بودم .
و همچنان آقای طبیشی " بزرگ اصلاحات خرمشهر " که مسئول دعوت از اعضای ستادها بودند به بنده که مسئول ستاد آقای روحانی در خرمشهر بودم و بسیاری از دوستان دیگر اطلاع نداده بودند و آگاه شدم که ایشان با تأکید خواستار این بودند که من در این جلسه حضور نداشته باشم .
از دید بنده ، رفتار جناب طبیشی " بزرگ اصلاحات خرمشهر " تازگی نداشت و عجیب و دور از ذهن نبود ، اما چیزی که باعث شد دست به قلم شوم و این جریان را بنویسم این مسئله بود که چرا مسئولین استان ، شهرستان و در این مورد بخصوص مسئول ستاد استان ، بر اساس نظرات شخصی برخی افراد دست به تصمیم گیری هایی میزنند و یا از تصمیمات خود برای برخی امور منصرف میشوند ؟!!!!
و چرا امور مهم استان بر اساس نظرات شخصی افرادی که بارها ثابت شده توانمندی خاصی ندارند برنامه ریزی میشود ؟
جناب کهرام در توجیه و توضیح اینکه چرا با تقاضای عدم دعوت بنده موافقت کردند ، گفته بودند که زمان دیگری را برای جلسه با اعضای ستاد 35 در نظر خواهند گرفت ، اما من از این موضوع ساعت یک و نیم بامداد جمعه ششم بهمن آگاه شدم،یعنی زمانی که همه ی اعضای ستاد را به جلسه دعوت کرده بودم !!!
و اما چند سؤال ...
جناب آقای طبیشی به چه دلیل تأکید داشتند بنده در جلسه ی مذکور حضور نداشته باشم ؟ آیا نگران این مسئله بودند که با حضور بنده مسائلی مطرح میشود که به نفع ایشان نیست ؟ آیا قرار بود در این جلسه مواردی خلاف واقع را مطرح نمایند که حضور من مانع از این مسئله میشد ؟ نگرانی ایشان از اشراف بنده به مسائل و جریانات استان و شهرستان باعث دغدغه شان شده بود ؟
و جناب آقای کهرام بر اساس کدام منطق و استدلال با خواسته ی غیر منطقی و غیر معمول ایشان مبنی بر عدم حضور مسئول ستاد شهرستان ( در جلسه ی تقدیر و هم اندیشی از مسئولین ستاد ) موافقت کردند ؟
دلیل حضور برخی از چهره ها که جزء فعالین و مبلغین ستاد های رئیسی و قالیباف  بودند ، در جلسه ی تقدیر از فعالین ستاد روحانی چه بود ؟
در پایان از همه ی کسانی که بر اساس تفکر و اندیشه و اعتقاد خود در ایام انتخابات در ستاد روحانی فعالیت کردند بخصوص فعالین ستاد 35 که بدون هیچ چشم داشتی با صبوری و تلاش صادقانه و خالصانه با بنده ی حقیر همراهی کردند کمال تشکر و امتنان را دارم و امیدوارم اصلاح طلبان و اعتدالگرایان حقیقی بیش از پیش پا به عرصه ی فعالیتها بگذارند و دست منفعت طلبان از سرنوشت مردم این استان و بویژه شهرستان خرمشهر کوتاه شود و خداوند به همه ی افراد با هر زمینه و گرایش فکری و سیاسی که سعی در خدمت به مردم و شهر دارند توفیق عنایت بفرماید.


رویا اکبری - مسِئول ستاد روحانی در خرمشهر "35"
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار