اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
باید باور کنیم که بزرگترین مشکل کشور، استان و شهرستان مان مسئله اشتغال است و باید نسبت به آن رویکرد جدی تری داشته باشیم.
فرماندار شوشتر در جلسه شورای اشتغال این شهرستان اهمیت واحدهای کوچک و بنگاه های زود بازده را در رفع معضل اشتغال بسیار مهم دانست.


به گزارش پایگاه خبری شوشان، حسین پنبه دانه پور گفت: مردم نباید نسبت به رفع مشکل اشتغال احساس ناامیدی کنند. باید باور کنیم که بزرگترین مشکل کشور، استان و شهرستان مان مسئله اشتغال است و باید نسبت به آن رویکرد جدی تری داشته باشیم.

وی اظهار کرد: باید قبول کنیم که در این مورد به اندازه نیاز کار نکرده ایم. طبق فرمایش مقام معظم رهبری هیچ مشکلی در کشور نداریم که نتوانیم آن را حل کنیم. بلکه باید با تلاش زیاد نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم و طبق اولویت ها پیش رویم.

وی با اشاره به ظرفیت مفید شهرک های صنعتی افزود: در شهرک صنعتی تعداد بالایی واحد خالی و نیمه تعطیل داریم که با جذب سرمایه گذار باید در جهت راه اندازی و فعال کردن آن ها اقدام کنیم. اینجا جای سوال است که چه اقدامی در این زمینه انجام داده ایم؟

فرماندار شوشتر خاطرنشان کرد: در تمامی حوزه ها متقاضی برای سرمایه گذاری وجود دارد. نقش مسئولان در این زمینه باید تسهیل ورود آن ها برای مشارکت و سرمایه گذاری باشد. کاغذبازی ها و سیکل اداری طولانی برخی اوقات سرمایه گذار را فراری می دهد و این به دست مدیران ارگان های دولتی قابل حل است.

پنبه دانه پور در پایان گفت: جای تاسف است که نگاهمان به مسائل حل معضل اشتغال نیست. ما در بسیاری اوقات فقط آموزش های لازم را می دهیم. آموزشی که به ایجاد شغل ختم نشود مثمرثمر نیست و بعدها به عقده و مشکل بزرگتر تبدیل خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان به درخواست فرماندار مقرر شد برگزاری جلسات به علت اهمیت موضوع از ماهی یک بار به هر دوهفته یکبار تغییر پیدا کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار