اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کانال خبری محترم تلگرامی شوشان 

سلام علیکم

احتراما در پاسخ به مطلب منتشر شده در آن کانال با عنوان اداره تعاون روستایی باغملک قریب به دو ماه است که بدون سرپرست اداره می شود و ... جوابیه زیر جهت روشن سازی افکار عمومی خدمتتان ارسال می شود.

وقتی روزهای سال 1396 را مروری دوباره می کنیم ، سرمان را بالا می گیریم و از راهی که رفته ایم و عرقهایی که در چله تابستان برای خرید گندم ، کلزا، جو و ... که هدفی جز تامین قوت لایموت مردم را دنبال نمی کند ریخته ایم، خدا را شکر می کنیم که بیهوده قدم برنداشته ایم و ابتدا نیازهای کشور را تامین و نگذاشتیم دست هایمان رو به بیگانه دراز باشد و در وهله بعد چرخه اقتصاد و تولید در کشور را به حرکت درآورده ایم.

هنوز یک ماهی از حمایت، هدایت و نظارت دقیق که سبب ساز برتر شدن شبکه مدیریت تعاون روستایی خوزستان و همچنین طرح ارزشیابی و در کنار آن کسب رتبه اول در خرید تمام محصولات تضمینی ، کسب رتبه اول در روابط عمومی های کشور، برتر شدن اتحادیه تعاونی های استان خوزستان در سطح کشور نگذشته که گویا حاشیه سازان قصد دارند این عملکرد درخشان را زیر سوال ببرند.

این در حالی است که تعاون روستایی خوزستان هم اکنون با قدرت خود را مهیای تامین میوه نوروزی و در کنار آن آرام آرام مهیای خرید گندم و سایر محصولات کشت پائیزه می کند و هم اکنون هم تعاون روستایی با افتخار و به صورت شبانه روزی درگیر تحقق طرح مقام معظم رهبری و راه اندازی و تشکیل تشکلهای مرتبط با 550 هزار هکتاری در سطح استان می باشد.

اما بعد کانال خبری محترم شوشان در پیامی که از سوی یکی از مخاطبان به مدیریت آن ارسال شده است مباحثی را مطرح کرده که بعضا بسیاری از آنها دور از واقعیت است.

اینکه تاکنون و بیش از 2 ماه ریاست اداره تعاون روستایی باغملک بلاتکلیف مانده است، دلایل روشنی دارد و آن اینکه رئیس این اداره بدلیل بیماری فوت نابهنگامی داشت و قطعا مدیریت تعاون روستایی برای انتخاب فردی شایسته در حال بررسی های لازم است.

در ضمن اینکه نگارنده پیام؛ خودش جواب خودش را داده و در پیام ارسالی به کانال تلگرامی شوشان آروده است که افراد با تجربه و با تحصیلات بالا به صرف اینکه سازمانی نیستند نمی توانند مدیریت شهرستان را عهده دار شوند، طبیعی است قانون سازمان مرکزی هم چنین اجازه ایی را به مدیریت استان نداده است و قطعا باید فردی که مرتبط به سازمان و نه بخش خصوصی است بر این سمت منصوب تا خدای ناکرده قوانین را لگدمال نکنیم.

روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خوزستان


پیام ارسالی مخاطبان کانال تلگرامی شوشان 

سلام اداره تعاون روستایی باغملک قریب دو ماه است که بدون سرپرست و جانشین مانده است در این مدت هیچ مسئولی به این اداره سرکشی نکرده است.

با توجه به اینکه شبکه تعاونی روستایی باغملک 15 نیروی شرکتی و اتحادیه با سوابق کاری پانزده سال به بالا و با مدرک تحصیلی بالا تنها بعلت اینکه سازمانی نیستند نمیتوانند مدیریت این اداره را عهده دار شوند .

بعلت ضعف مدیران قبلی سازمان تعاون روستایی کشور اکنون باید افرادی کم تجربه و ناآگاه به تعاون روستایی مسئولیت این اداره را عهده دار شوند و افرادی لایق و ساخته شده در بدنه این شبکه در بحران مدیریتی این سازمان زیر دست تازه به دوران رسیده ها قرار گیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار