اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
سرمربی استقلال خوزستان:
سرمربی استقلال خوزستان با اشاره تاثیر نامطلوب اخراج بازیکن سپیدرود بر عملکرد بازیکنانش، گفت: درباره صحنه های داوری صحبتی ندارم در صورت اشتباه ، داور نیز جایزالخطا است.
عبدالله ویسی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با سپیدرود رشت با اشاره به کیفیت بالای بازی ، اظهار کرد: دو تیم از نظر فنی از سطح بالایی برخوردار بودند.

وی با اشاره به عدم رضایت از کسب نتیجه تساوی در این دیدار ، افزود: البته بازیکنانم در این بازی نمایش خوبی از خود نشان دادند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان کسب تساوی را برای هیچ کدام از دو تیم راضی کننده ندانست و خاطرنشان کرد: اخراج بازیکن تیم سپیدرود و ۱۰ نفره شدن این تیم به نفع ما نبود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این موضوع بر روی کار تکنیکی تیم استقلال خوزستان تأثیرگذار بوده است، تصریح کرد: متاسفانه بازیکنان این تیم هنوز شناخت خوبی از دروازه ندارند.

ویسی ادامه داد: در نیمه نخست جو حاکم بر ورزشگاه بر روی بازیکنان تیم خوزستانی تأثیر منفی داشت ولی با گذشت زمان بازی این شرایط برای بازیکنان عادی شد.

وی ضمن تمجید از عملکرد وحید شیخ ویسی سنگربان تیمش ، افزود: وی شایستگی حضور در دروازه تیم ملی را دارد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد عملکرد داور این دیدار نیز خاطرنشان کرد : در موردی داور بازی اظهار نظری انجام نمی دهم اگر داور اشتباهی هم انجام داده جایزالخطا است.

وی در واکنش به این سوال که بازیکنان تیمش خطاهای زیادی پشت محوطه جریمه انجام می‌دادند و آیا این دستور تاکتیکی او بوده یا نه ، افزود: هیچ مربی دوست ندارد بازیکنانش زیاد خطا کنند.

ویسی ادامه داد: تیم استقلال خوزستان امروز پنج بازیکن‌ خود را در اختیار نداشت و شرایط بازی سبب شد که بازیکنان مجبور خطا شوند.


/مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار