اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
مدیر عامل شرکت میرزا کوچک خان گفت: با تولید سالانه هفت هزار تن شکر قهوه ای در این مجتمع نیاز کشور به واردات برطرف شد. ...
ستار شکیبا ایجاد اشتغال پایدار و تامین نیاز کشور به شکر قهوه ای را از اهداف طرحی و ساخت این کارخانه عنوان کرد و اظهارکرد:با راه اندازی این واحد شامل سالن تولید، خط بسته بندی، اتاق فرمان و آزمایشگاه برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد و ۱۵نفر نیز به صورت فصلی در این مجتمع مشغول بکار می شوند.



وی به تولید ۹۳ هزار تن تولید شکر سفید در مجتمع میرزا کوچک خان در امسال اشاره کرد و بیان داشت:۲ هزار و ۱۷۰ نفر نیرو در این مجتمع مشغول بکار هستند که ۹۹ درصد آنها نیروی بومی منطقه هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان نیز گفت:کشور در بخش سیاسی و نظامی، گام های بلندی برداشته است ولی در بخش اقتصادی نیاز به تلاش و کوشش بیشتری دارد.

جمال عالمی نیسی اظهار کرد:باید شکاف بین اقتصاد و سیاست را با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور کاهش و به تدریج ریشه کن کنیم تا آسیب پذیری کشور در بخش اقتصادی برطرف شود.

وی گفت: امروز کشور بیشتر از هر چیزی نیاز به تحرک در بخش اقتصادی و اشتغالزایی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: اساس پیروزی انقلاب اسلامی بر مبنای اسلام و مردم داری امام خمینی(ره) پایه گذاری شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان افزود:امام خدمت به مردم را در عمل انجام می داد و این رمز ماندگار نظام اسلامی است و همه باید امانت دار خوبی در این زمینه باشیم.

کارخانه شکر قهوه ای چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان محلی در شهرستان خرمشهر به بهره برداری رسید.

برای احداث کارخانه تولید شکر قهوه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 
























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار