اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
معاون وزیر علوم ؛
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 30 هزار شغل در 42 پارک علم و فناوری و 186 مرکز رشد و فناوری کشور ایجاد شد.
مسعود برومند چهارشنبه شب در حاشیه افتتاحیه ساختمان دانشکده منابع طبیعی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر  اظهار کرد: در حال حاضر پارک های علم و فناوری و مرکز رشد در کشور 30 هزار میلیارد ریال گردش مالی دارند.

وی فعالیت مراکز رشد و پارک های علم و فناوری خوزستان را خوب ارزیابی کرد و گفت : زمینه فعالیت های مرکز رشد و پارک های علم و فناوری در استان خوزستان بالا است و فارغ التحصیلان دانشگاهی می توانند فعالیت خوبی داشته باشند.

برومند با اشاره به فعالیت علمی پژوهشی دانشگاه های کشور گفت: فعالیت دانشگاه ها در حوزه ایجاد اشتغال پذیری و ارتقای سطح مهارت های عمومی فارغ التحصیلان از مهمترین برنامه دانشگاهها در سال آینده است.

وی فعالیت های بین المللی در دانشگاه ها را جزو ارکان اساسی فعالیتهای سال 1397عنوان کرد و گفت: مجموعه فعالیت ها به خصوص در حوزه توسعه فناوری از اهداف ویژه دانشگاه ها در سال آینده خواهد بود.

استاندار خوزستان نیز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بهره برداری از 48 پروژه شهرستان خرمشهر اظهار کرد : 48 پروژه عمرانی در خرمشهر با اعتباری معادل 480 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر بهره برداری رسید.

غلامرضا شریعتی، تکمیل پروژه های نیمه تمام زیرساخت در خرمشهر را ضروری دانست و گفت: هر کدام از این پروژه ها 40 تا 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و امیدواریم هر چه سریعتر تکمیل شوند.

به گزارش ایرنا ساختمان دانشکده منابع طبیعی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر چهارشنبه شب با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار خوزستان و هیات علمی دانشگاه و تنی چند از مسئولان آبادان و خرمشهر افتتاح شد.

دانشکده منابع طبیعی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با زیربنایی هفت هزار و 100 متر مربع در ساختمان سه طبقه و محوطه سازی 10 هزار متر مربع در مجموع با اعتباری به میزان 110 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این دانشکده دارای 15 کلاس درس، 15 باب آزمایشگاه، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 500 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سه گروه شیلات، محیط زیست و زمین شناسی فعالیت خود را آغاز کرد.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار