اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۲۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
استاندار خوزستان:
شریعتی: دولت برای اجرای پروژه های مصوب خود در استان در سطح کلان ظرف سه سال اهتمام ویژه ای داشته لذا باید از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببریم و هر مقام و یا پیمانکاری که نمی تواند خود را با این پروژه ها هماهنگ کند، باید کنار برود.
 غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی مصوبات هیات دولت در استان در سرسرای شهید رجایی استانداری خوزستان اظهار کرد: 

کوتاهی در این زمینه ازهیچ فردی پذیرفته نیست ، دولت اعتبارات لازم را برای رفع مشکلات آبرسانی، فاضلاب، برق رسانی و مهار ریزگردها اختصاص داده اما هنوز مردم نتیجه مورد نظر خود را مشاهده نکرده اند.

استاندار خوزستان رضایت و رعایت حال مردم را اولویت نخست کار برشمرد و ادامه داد: مصوبات اخیر از جمله معدود مصوبات دولت است که تا این اندازه از سوی رییس جمهوری محترم و سایر مسئولان کشوری پیگیری می شود و همین مسئولیت ما را در اجرای هرچه بهتر این مصوبات سنگین تر می کند.

شریعتی تصریح کرد: اکنون دولت عنایت ویژه‌ای به استان دارد و رییس جمهوری در سخنرانی های اخیر خود مکرر به خوزستان و جایگاه و لزوم حل مشکلات آن اشاره دارد، بنابراین در مقطع حاضر که دولت عنایت جدی به استان دارد باید از زمینه مناسب فراهم شده استفاده کرده و به صورتی منسجم به دور از اقدامات جزیره ای کارها را برای توسعه استان پیش ببریم.

استاندار خوزستان گفت: دولت به دنبال بالا بردن استانداردهای زندگی در استان بوده و انتظار می رود مسئولان نیز از اهتمام دولت نهایت استفاده را ببرند تا مردم از خدمات بیشتری بهره مند شوند.
وی همچنین درپاسخ به بهادری مدیرکل هوشناسی استان مبنی برعدم اختصاص کامل بودجه دولت به این بخش گفت: اعتبارات تصویب شده از محل صندوق توسعه بوده و تخصیص یافته و به دستگاه هایی نظیر جهاد نصر، منابع طبیعی ، برق و محیط زیست به صورت کامل اختصاص داده شده است.

شریعتی تصریح کرد: 80 میلیارد ریال اعتبار مصوبه هیات دولت به هواشناسی باید به صورت کامل پرداخت شود و هر اقدامی که برای دریافت این اعتبار لازم است باید از طریق اداره کل هواشناسی استان و سازمان هواشناسی انجام شود.


/ایرنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
comment
0
0
comment قصورها برکنار
امامقصرها یعنی خودشریعتی ابقا
چون القاکنندگان هوانداریم هواته داریم بودند
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
comment
0
0
comment شهرستان باوی را در یابید .عدم توسعه عمرانی و جذب سرمایه گذاری و بی تفاوتی فرماندار و ایجاد حصار بین مردم و مسئولین در این خصوص باعث عقب افتادگی شده است . استاندار برای اداره شهرستان باوی فکری بکند و فرماندار کارآمد انتخاب و شهرستان را از حالت رکود و بلاتکلیفی خارج کند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار