اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
استاندار سابق خوزستان:
مقتدایی: وقتی یک کتاب در ژاپن یا آمریکا 60 یا 120 میلیون دلار در روز اول فروش می رود نشان از علاقه مردم به کتاب و مطالعه است. عناصر هدایت کننده افکار عمومی به خرید کتاب باید بررسی و آن را تقویت کرد.
مقتدایی استاندار سابق خوزستان در مراسم افتتاحیه ی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب اظهار کرد: هر کتابی به دلیل اینکه تراوشات فکری فردی هست که با توجه استدال و تجارب خود آن را نگاشته باید مورد توجه قرار بگیرد؛ همچنین ناشران و نویسندگان باید در قالب همین نمایشگاه ها مورد حمایت قرار بگیرند.

مقتدایی گفت: مسلما توجه به اهل قلم و کسانی که وضع کننده انتشارات هستند نکته ای اساسی است ولی آن چیزی که اولویت دارد ایجاد انگیزه برای کتاب نه به عنوان داشتن بلکه به عنوان مطالعه است.


وی با اشاره به اینکه در جامعه برخی کتاب را به عنوان دکور و برخی به عنوان دانستن یا داشتن نگهداری می کنند، گفت: البته افرادی که برای دانستن نگهداری می کنند فکر می کنم محدود هستند؛ وقتی برای خرید کتاب بُن اختصاص داده می شود یعنی مردم خیلی کمتر از درآمدهای خود برای هزینه خریدن کتاب استفاده می کنند.

مقتدایی افزود: نفس عمل اینکه زحمت کشیده می شود، کار خوبی است ولی نوآوری بین هر فصل نمایشگاه کار خوبی است که بتواند جنبه های ارزیابی و نقد را در خصوص وقت کم گذاشتن برای مطالعه یا هزینه نکردن برای خرید کتاب انجام دهد.

استاندار سابق در پایان گفت: وقتی یک کتاب در ژاپن یا آمریکا (خاطرات رئیس جمهور)  60 یا 120 میلیون دلار در روز اول فروش می رود نشان از علاقه مردم به کتاب و مطالعه است. عناصر هدایت کننده افکار عمومی به خرید کتاب باید بررسی و آن را تقویت کرد.









































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار