اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان در گفتگو با شوشان:
نجفیان: مردم نگران نیازهای ضروری از جمله گوشت، مرغ منجمد، برنج، میوه و...... نباشند زیرا این اجناس به طور کافی تهیه و ذخیره شده تا مردم در شب عید با مشکل خرید این اقلام مواجه نباشند.
ابراهیم نجفیان سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در گفتگو با شوشان بیان کرد: طرح های نظارتی برای تنظیم قیمت بازار طی دو مرحله در حال انجام است که مرحله اول آن در بهمن ماه و مرحله دوم که نظارت بر بازار شب عید است تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

نجفیان اجرای مرحله دوم طرح نظارتی بر تنظیم قیمت در بازار شب عید را از اول اسفندماه تا پایان سال عنوان کرد و افزود: اقلام ضروری مردم از قبیل آجیل، خشکبار، کیف، کفش، پوشاک، کفش، لوازم آرایشی جزء موارد نظارتی ما خواهد بود تا مردم در شب عید با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.


نجفیان در ادامه به تامین اقلام ضروری خانوار در شب عید اشاره کرد و گفت: مردم نگران نیازهای ضروری از جمله گوشت، مرغ منجمد، برنج، میوه و...... نباشند زیرا این اجناس به طور کافی تهیه وذخیره شده است تا مردم در شب عید با مشکل خرید این اقلام مواجه نباشند.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به ضرورت نظارت بر قیمت های اجناس در شب عید گشت های مشترک بازرسی با دستگاه های مرتبط از قبیل اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات، بهداشت، معاونت غذا و دارو و اتاق اصناف انجام خواهد شد.

نجفیان تاکید کرد: مردم برای تهیه اقلام ضروری خود در شب عید به مکان های معرفی شده از سوی معاونت امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان مراجعه کنند تا در خرید به مشکلی برنخورند.

همچنین مردم در صورت هرگونه گران فروشی در شب عید می توانند با شماره گویا 124 تماس بگیرند و موضوع را با بازرسان ما مطرح کنندتا در اسرع وقت پیگیری شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
comment
0
0
comment یارورو داریم غم نداریمB-)
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار