اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
امام جمعه موقت دزفول:
امام جمعه موقت دزفول گفت: انتقال آب خوزستان با مصارف کشاورزی به مناطقی که تبخیر زیادی دارند و ثمر زیادی ندارد قابل بخشش نیست و باید تجدید نظر کرد زیرا در آینده ممکن است خوزستان به وضعیت استان سیستان و بلوچستان درآید.
حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: مردم دزفول در گرد و غبار اخیر بیشترین غلظت گردوغبار را تجربه کردند و دید افقی در دزفول به صفر رسید.

وی ادامه داد:رزمندگان و جانبازان جنگ تحمیلی با مشکلات روحی، روانی، ریوی و قلبی زیادی دست و پنجه نرم می کنند که بروز پدیده گرد و غبار بر مشکلات آنها می افزاید و از طرفی آب خوزستان برای مصارف کشاورزی به دیگر مناطق منتقل می شود که قابل بخشش نیست.

امام جمعه موقت دزفول همچنین با انتقاد از طرح رفراندوم گفت:این طرح با مبانی وحدت منافات دارد و به صلاح مملکت نیست.

وی افزود:رییس جمهوری در سخنانی در روز 22 بهمن مطرح کردند اگر در جامعه اختلافی وجود دارد باید از طریق صندوق رای و رفراندوم اقدام کرد.

وی اظهارکرد:البته در برخی موارد اختلاف سلیقه وجود دارد ولی مردم و مسئولان در بیشتر مباحث با هم همسو و همنظر هستند ولی مطرح کردن طرح رفراندوم در اختلافات جزیی به صلاح مملکت نیست.

امام جمعه موقت دزفول اضافه کرد:برای مثال بیشتر مردم در برابر فساد معترضند که دولت باید خودش را در برابر این فسادها پاک کند تا دشمن نتواند سوء استفاده کند.

حجت الاسلام بیگدلی اظهار کرد:همه اقشار جامعه موافق اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال هستند و نسبت به ربوی بودن بانک ها اعتراض دارند و در خصوص مذاکره با آمریکا نیز با توجه به بدعهدی های صورت گرفته نیز بدبین هستند لذا دولت باید میدان را بهتر ببیند و تدبیر بهتری بیندیشد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها سالروز شهادت حجت الاسلام سیدعباس موسوی دبیر کل پیشین حزب ا... لبنان در سال 1370 به دست صهیونیست ها را گرامیداشت و گفت: این شهید گرانقدر افرادی چون سیدحسن نصرا... را تربیت کرد که در ستیز با استکبار جهانی درس بزرگی به دشمن داد.

وی همچنین سالروز قیام مردم تبریز ضد رژیم ستمشاهی و سالروز ارتحال آیت ا... محمدفاضل لنکرانی را گرامیداشت و افزود:آیت ا... لنکرانی از تربیت شدگان امام خمینی (ره) بود که اوایل پیروزی انقلاب انقلاب در مجلس خبرگان در تصویب قانون اساسی نقش خطیری داشت و خدمات علمی زیادی داشت.

حجت الاسلام بیگدلی به روز روحانیت و دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت:روحانیت در همه بخش ها پابه پای مردم حرکت کرده و در تمام میادین پرخطر ورود کرده است.

خطیب جمعه دزفول در همچنین سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را گرامیداشت و اظهارکرد: بانوان باید از این بانوی گرانقدر الگو بگیرند.


/ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار