اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:
اخلاق محمدیان: حدود یک ماه است که در حال مطالعه و جانمایی این طرح در استان هستیم. در این خصوص تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شده است و جواز تاسیس آن نیز امروز صادر می‌شود.
اخلاق محمدیان امروز 28 بهمن‌ماه در جلسه شورای اشتغال استان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مطالعات انجام گرفته در بحث اشتغال شهرستان مسجدسلیمان به اتمام رسیده است و آمادگی داریم تا گزارش مطالعات انجام شده را در این خصوص در شورای اشتغال استان ارائه دهیم. 
  
وی با اشاره به احداث یک طرح 500هزار تنی فولاد گرم در خوزستان، افزود: حدود یک ماه است که در حال مطالعه و جانمایی این طرح در استان هستیم. در این خصوص تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شده است و جواز تاسیس آن نیز امروز صادر می‌شود. 
  
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: این طرح 500 هزار تنی فولاد گرم برای آنکه تسهیلات به آن اختصاص داده شود، نیاز دارد تا در شورای اشتغال استان به تصویب برسد. 
  
محمدیان عنوان کرد: اگر این طرح در شورای اشتغال استان به تصویب برسد، می‌توان با دریافت معرفی‌نامه‌ای نسبت به اخذ تسهیلات برای آن واحد و سپس استقرار آن تلاش لازم را انجام داد. 
  
در ادامه این جلسه حسین شریعت زاده نماینده بانک صادرات خوزستان، اظهار کرد: در قالب طرح‌های اشتغالزایی، 619 طرح به بانک صادرات استان معرفی شده است که مجموع ارزش این طرح‌ها 79 میلیارد تومان است. 
  
وی ادامه داد: در این زمینه به 240طرحی که مصوب شده، معادل 30میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و طرح‌هایی که تسهیلات به آن‌ها تعلق نگرفته است قطعا دلایل خاصی دارد. 
  
شریعت زاده در خصوص آمار تسهیلات ارائه شده در بحث مشاغل خانگی در سال 95 عنوان کرد: بر این اساس 313 طرح به بانک معرفی شده است که باید به آن‌ها 13میلیارد و 980میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شد. در این زمینه به 130 طرح، مبلغ 5میلیارد و 410 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است. 


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار