اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر خبر داد:
مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر گفت: از آنجایی که میزبانی مسابقات بین المللی شطرنج به استان خوزستان واگذار گردید با بررسی و تصمیم مسوولین استان، افتخار میزبانی از شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به شرکت سدادفام نیشکر واگذار گردید.
فرید هنرفر افزود: مجموعه های ورزشی نیشکر شامل؛ استخر، سالن چند منظوره ورزشی( فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال)، باشگاه بدن سازی، زمین چمن ورزشی و سالن تنیس روی میز می باشند که در کنار هتل مجهز چهار ستاره نیشکر، یک مجموعه کامل رفاهی و ورزشی را فراهم کرده است و امیدواریم علاوه بر جلب رضایت شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی شطرنج «جام کارون» بتوانیم استان خوزستان را در بر عهده گرفتن میزبانی از رشته های مختلف ورزشی کشوری و بین المللی همراهی نماییم.

مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر در پایان با تاکید بر اینکه در تجهیز مجموعه های ورزشی نیشکر از بهترین استانداردهای بین المللی استفاده شده است، بیان کرد: مسابقات بین المللی شطرنج با حضور بیش از 260 ورزشکار از 18 کشور در سالن ورزشی نیشکر در حال برگزاری می باشد که این مسابقات تا 5 اسفندماه ادامه دارد و تمامی شرایط و امکانات لازم برای برگزاری خوب و با کیفیت این مسابقات فراهم می باشد.

لازم به ذکر است مسابقات بین المللی شطرنج جام کارون با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان آغاز شده است که از شرکت کنندگان سرشناس این مسابقات می توان به احسان قائم مقامی از ایران و آماناتف از تاجیکستان اشاره کرد.

شرکت سداد فام نیشکر از جمله شرکت های تابعه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی می باشد که با مجموعه های ورزشی و رفاهی مجهز در سه راه گلستان و جنب شرکت توسعه نیشکر واقع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار