اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۴۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با فارس مطرح کرد
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان گفت: درصدد هستیم با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم پنج‌شنبه‌ها را حداقل تا پایان سال به‌منظور جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش آموزان فعال کنیم.
محمدتقی زاده در اهواز با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در مورد کارگروه تخصصی جبران تعطیلی‌های ناشی از ریزگردها در خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه به‌صورت هفتگی شاهد وقوع پدیده ریزگردها در شهرهای مختلف خوزستان هستیم کارگروه تخصصی جبران تعطیلی‌های ناشی از ریزگردها را در استان فعال کردیم.

وی افزود: طی نشست‌هایی که با صداوسیمای خوزستان داشتیم مقرر شد تا صداوسیما درزمینهٔ اجرای طرح جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش آموزان به‌طورجدی ورود کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان عنوان کرد: مقرر شد دروس پایه و اساسی همچون شیمی، فیزیک، ریاضی، عرب و ادبیات توسط مدرسان مجرب از طریق صداوسیما در ساعات مشخص به دانش آموزان آموزش داده شود.

وی با اشاره به اینکه جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش آموزان امری لازم و ضروری است گفت: درصدد آن هستیم تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه را برای دانش آموزان خوزستانی تا پایان سال تحصیلی به‌منظور جبران عقب‌ماندگی تحصیلی آنان لغو کنیم.

تقی زاده اظهار کرد: از معاون پژوهشی وزارت آموزش‌وپرورش درخواست کردیم تا موضوع فعال‌سازی مدارس در روزهای پنجشنبه را در شورای معاونین وزارت آموزش‌وپرورش مطرح کنند همچنین در این زمینه کمک‌های مالی و سخت‌افزاری نیز به خوزستان داشته باشند.

وی در رابطه بازمان پخش برنامه‌های جبرانی آموزشی دانش آموزان از صداوسیما گفت: به‌طور حتم زمان در نظر گرفته‌شده بر مبنای وقت آزاد دانش آموزان برنامه‌ریزی‌شده است.


/فارس
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
اداره برق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
comment
0
0
comment همین جوری مشکل برق داریم اونوقت میخواهید پنجشنبه را هم فعال کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار