اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
آیت الله موسوی جزایری: آقای سلطانی فر نگاه ویژه ای به استان خوزستان دارند و در این چند ماه اخیر و سفرهای ایشان به استان حقیقتا این موضوع روشن شد. خوزستان از قدیم هم رابطه قوی با ورزش داشته و مردم ورزش دوستی دارد.
دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، عصر امروز با آیت الله موسوی جزایری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:  مقدم وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه را به استان خوزستان گرامی می داریم و این اقدام را به فال نیک می گیریم.  از قبل هم شنیده بودم آقای سلطانی فر نگاه ویژه ای به استان خوزستان دارند و در این چند ماه اخیر و سفرهای ایشان به استان حقیقتا این موضوع روشن شد. خوزستان از قدیم هم رابطه قوی با ورزش داشته و مردم ورزش دوستی دارد.

وی گفت: در زمان جنگ تحمیلی خسارات و ناملایماتی به این استان و مردم آن وارد شد که هر چند بعد از جنگ مسئولان تلاش هایی برای ساختن این استان کردند ولی آسیب های آن از جمله حاشیه نشینی همچنان گریبانگیر مردم است. لازم است مسئولان کشور در همه بخش ها از جمله ورزش که هم امری لازم و هم سفارش دین است نگاه و توجه ویژه ای به این استان داشته باشند تا بخشی از مشکلات مردم حل شود. خسارت های جنگ تحمیلی و مشکلات بعد از آن و در حال حاضر ناملایمات طبیعی مثل ریزگردها، کمک ویژه مسئولان را می طلبد و مردم این استان استحقاق این نگاه ها و توجهات ویژه را دارند.







































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار