اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان در نشست هم‎اندیشی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: پایگاه‎های میراث جهانی بال‎های پرواز سازمان میراث فرهنگی هستند و باید در ایام نوروز به صورت هماهنگ و منسجم عمل کنند.
علیرضا ایزدی در جمع معاونان و مدیران این اداره‎ کل، رؤسای پایگاه‌های میراث جهانی و ملی استان و رؤسای ادارات شهرستانی در سالن جلسات اداره ‎کل میراث فرهنگی اظهار داشت: باتوجه به وجود سه پایگاه میراث جهانی در استان خوزستان، باید نگاه ویژه‎ای در نوروز 97 به پایگاه‎ها وجود داشته باشد و این موضوعی است که ستاد روی آن تأکید دارد. 
  
ایزدی با تأکید بر استفاده از ظرفیت راهیان نور در خوزستان، فعال کردن ستادهای نوروزی در شهرستان‎ها را خواستار شد و از مدیران شهرستانی نیز خواست برنامه‎های نهایی خود برای نوروز را ظرف 48 ساعت به اداره‎کل اعلام کنند.   
 
او در بخش دیگری از صحبت‎های خود وارد کردن بخش خصوصی در راستای انسجام‎بخشی به فعالیت‎های شهرستان‎ها را امری مهم دانست و گفت: میراث فرهنگی باید مشوق سرمایه‎گذاری باشد که در این راستا معاونان اداره‎ کل تسهیل‎کننده امور هستند و نباید نگاه‎ها به صورت جزیره‎ای باشد.   

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان بر حضور نیروهای اداره‎کل میراث فرهنگی در ورودی‎های شهرها در ایام نوروز تأکید کرد و سامان‎بخشی به موزه‎ها، معرفی مسیرهای گردشگری استان و تسهیل در صدور مجوز برای تأسیسات گردشگری نظیر اقامت‎گاه‎های بوم‎گردی را خواستار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار