شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
هشتمین کنگره ملی علمی تروما و طب رزم چهارشنبه با حضور جمعی از پزشکان متخصص این حوزه در بیمارستان صحرایی علی ابن ابیطالب(ع) آبادان آغاز به کار کرد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این کنگره علمی با برگزاری پنل‌های تخصصی، آخرین دستاوردهای طب تروما و رزم با حضور پزشکان حاضر مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

علیرضا آموزنده افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده روز پنجشنبه نیز ششمین جایزه ملی شهید رهنمون از خانواده 26 شهید، هشت پزشک شهید، هفت فرمانده شهید بهداری، 6پرستار و بهیار و پنج دانشجوی شهید در اردوگاه شهید باکری خرمشهر تجلیل می شود. 

وی افزود: همچنین رزمایش بهداشت و درمان به منظور بالا بردن توانایی پزشکان در مقابله با رویداد و حوادث در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با حضور پزشکان حاضر در جشنوراه طب رزم برگزار می شود. 

وی افزود: جایزه ملی شهید رهنمون دهم اسفند در اردوگاه شهید باکری به برگزیدگان اهدا می‌شود. 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین گفت: در مراسم پایانی این کنگره علمی از دکتر عباس شیبانی از فرهیختگان بهداشت و درمان کشور نیز تجلیل می شود.
 
هشتمین کنگره علمی طب رزم و ششمین آیین اهدای جایزه ملی شهید دکترمحمدعلی رهنمون ، امروز و فردا (نهم و دهم اسفندماه) در اردوگاه سردارشهید مهدی باکری خرمشهر و بیمارستان صحرایی علی بن ابیطالب(ع) آبادان برگزار می شود.

دکترمحمدعلی رهنمون در دوران دفاع مقدس مسوول بیمارستان صحرایی «خاتم الانبیاء(ص)» بود ‏که ششم اسفندماه 1362 در حال اقامه نماز بر اثر بمباران هوایی دشمن به شهادت رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار