اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
تقی‌زاده عنوان کرد:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه به دلیل وقوع پدیده ریزگردها در استان تا کنون 16 روز مدارس استان تعطیل شده‌اند، گفت: برای مشکلات ناشی از این تعطیلی‌ها به زودی سایتی جهت استفاده دانش‌آموزان راه‌اندازی می‌شود تا از تولیدات این سایت استفاده کنند.
محمد تقی‌زاده در حاشیه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (شنبه، 12 اسفندماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه ‌با محور مسائل و آسیب‌های آموزش و پرورش در حوزه متوسطه برگزار شد که گزارش این مشکلات از سوی معاون متوسطه ارائه شد. 

وی افزود: علی رغم همه مشکلات و آسیب‌هایی که سال گذشته به‌خصوص با وجود پدیده ریزگردها در استان داشتیم، در حوزه متوسطه با تلاش همکاران توانستیم رتبه سوم کشوری را در امتحانات نهایی پایه سوم متوسطه کسب کنیم. همچنین سال گذشته رتبه 19 کشوری را در کنکور کسب کرده بودیم و امسال علی‌رغم مشکلات توانستیم این رتبه را حفظ کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال به دلیل وجود پدیده ریزگردها حدود 16 روز تعطیلی در مدارس داشتیم که برای حل مشکلات ناشی از این تعطیلی‌ها، سایت تصویری آموزش به‌زودی راه‌اندازی می‌شود تا دانش‌آموزان با ورود به این سایت از تولیدات آموزشی که روی سایت قرار می‌گیرد استفاده کنند.

تقی‌زاده ادامه داد: همچنین پیشنهاد داده شد که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بخشی از اعتبارات ملی که برای بحث مقابله با ریزگردها در نظر گرفته شده است را به آموزش و پرورش اختصاص دهد تا با مشکلات ناشی از ریزگردها مقابله کنیم. 

وی درباره پرداخت مطالبات آموزش و پرورش از سوی دستگاه‌های استان، گفت: از سوی دستگاه‌ها همکاری خوبی برای پرداخت این مطالبات صورت نمی‌گیرد. این مساله بارها در شورای آموزش و پرورش مطرح شده است و حتی استاندار نیز به این مساله ورود پیدا کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار