اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
در جلسه شورای اشتغال شهرستان آبادان مطرح شد؛
آبادان - شوشان ؛ معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان ، گفت : تاکنون ۱۱۰ طرح اشتغال زایی در حوزه های شهری و روستایی به استانداری ارسال شده که ۸۳ طرح بررسی و در نهایت ۱۶ طرح به تصویب شورای اشتغال استان رسیده است.
شوشان آبادان ؛ امیر حمزه بزرگی نیا ظهر امروز سه شنبه در نشست کار گروه اشتغال شهرستان آبادان ، اظهار کرد : ادارات و دستگاه های محور مانند جهاد کشاورزی ،میراث فرهنگی ،ادارات مخابرات ،مسکن و شهر سازی ،شهرک های صنعتی میتوانند طرح را در سامانه کار ثبت کنند و به اداره کار ارسال کنند و بعد از آن طرح ها با سه امضاء شامل یک دستگاه محور مربوط امضا دوم فرمانداری وامضای شوم  ادار کار شهرستان و بعد به شورای اشتغال استانداری ارسال می شود.

وی با بیان اینکه طرح های اشتغال زیادی پیشنهاد شده ، افزود : این طرح ها شامل ۲ طرح میراث فرهنگی و ۵۵ طرح‌صنعت و معدن و جهاد کشاورزی ۵۳ طرح از آن اشتغال پایدار روستای و یک طرح فراگیر و در مجموع آبادان با ۱۱۰ طرح اشتغال پیشنهاد شده است.

بزرگی نیا ادامه داد : بعد از برسی های انجام شده به ازای هر ۵۰ ملیون تومان باید یک شغل ایجاد شود و تاکنون از ۱۱۰ طرح ارسال شده ۸۳ طرح برسی و نهایتا ۱۶ طرح مصوب شد.

وی افزود : از ۱۶ طرح مصوب ۱۲ طرح از اعتبارات پایدار روستای به مبلغ ۷ میلیارد و ۷۸۰میلیون و در مجموع ۱۱۸ نفر اشتغالزایی و ۴ طرح آن  به اشتغال فراگیر  اختصاص  داده میشود که ۲۰ میلیارد تومان اشتغال و در مجموع ۱۶ طرح و ۲۸ میلیارد و و سیصد میلیون تومان و ۲۱۱ نفر هم اشتغال زایی انجام شد.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان عنوان کرد:نزدیک به ۱۵ میلیارد در آبادان به بحث اشتغال روستایی تعلق می گیرد ،این طرح یکسال تنفس ،دو سال اجرا و ۶ سال زمان باز پرداخت و در مجموع ۹ ساله است.


انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار