اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
نشت فاضلاب در یکی از بلوک های مسکن مهر اندیمشک موجب بروز مشکل برای ساکنان آن شده است.
جمعی از ساکنان مسکن مهر اندیمشک که مجتمع محل سکونت آنها به دلیل نشت فاضلاب دچار مشکل شده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند: نشت فاضلاب موجب وارد آمدن خسارت به دیوارهای این مجتمع مسکونی شده است.

آنان افزودند:72 خانوار در این بلوک ساکن هستند که فاضلاب در بخش های مختلف ساختمان محل سکونت آنها از جمله آسانسور ، زیر ساختمان ، آب آشامیدنی و گاز نفوذ کرده است.


به گفته آنان به علت نبود راه خروج و پر شدن ظرفیت چاههای فاضلاب، رطوبت ناشی از فاضلاب در دیوارهای ساختمان مشخص است و موجب نگرانی ساکنان در استفاده از وسایل برقی شده است.

بنا بر این گزارش جمعی از ساکنان مسکن مهر اندیمشک با انتشار نامه ای در فضای مجازی از مسئولان شهرستان خواستند برای جلوگیری از بروز فاجعه انسانی در این بلوک مسکونی به این مشکل رسیدگی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک روز پنجشنبه در خصوص مشکل این مجتمع مسکونی به خبرنگار ایرنا گفت:در نشست دیروز شورای اسلامی شهر اندیمشک این موضوع به صورت جدی پیگیری شد.

نعمت مریدی افزود:در زمان احداث مسکن مهر چند چاه فاضلاب به صورت موقت تا اجرای شبکه فاضلاب شهری حفر شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به جمعیت ساکن در مسکن مهر ، چاههای فاضلاب حفر شده جوابگوی حجم مصرف ساکنان نبوده که موجب نشت فاضلاب در یکی از بلوک ها شده است.

وی اضافه کرد:آتش نشانی برای تخلیه این چاهها اقدام می کند ضمن اینکه با اجرای طرح فاضلاب شهری در آینده این معضل رفع خواهد شد .

مریدی تاکید کرد:این دغدغه مردم در مسکن مهر تا رفع مشکل پیگیری خواهد شد.
مسکن مهر شهرستان اندیمشک شامل یک هزار و 32 واحد مسکونی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار