اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
نایب رییس فدراسیون جهانی:
نایب رییس فدراسیون وزنه برداری جهان گفت: بسیار خوشحالم که وزنه‌برداری بانوان در ایران در حال راه افتادن است و امروز روز جهانی شدن وزنه‌برداری است و همه باید این را جشن بگیریم.
 اورسلا پاپاندرئا نایب رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری در آغاز  دوره آموزشی وزنه‌برداری بانوان در اهواز، اظهار کرد: ورزش به من کمک کرد تا دنیا را ببینم و در مورد مردم وفرهنگشان اطلاعات به دست بیاورم و فقط در ذهن بسته خودم زندگی نکنم.  خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم که در ایران مهمان هستم تا بیشتر در مورد وزنه‌برداری ایرانی‌ها و فرهنگشان بدانم. من در اینجا یکی از بهترین مردمان دنیا را دیدم.  اینجا چیزهای بسیار خوبی دیدم و هیجان‌زده شدم. همچنین سنت‌های مردمی و عمیق این کشور را دیدم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا بیان کرد: از آقای علی مرادی بابت دعوتشان و از تمام کسانی که تلاش کردند تا این سفر صورت بگیرد، تشکر می‌کنم. بسیار خوشحالم که وزنه‌برداری بانوان در ایران در حال راه افتادن است و امیدوارم این موضوع را در آینده بیشتر ببینم. شما در اینجا به من احتیاج ندارید و همه این را می‌دانیم و خوشحالم که اینجا هستم و می‌توانم به شما کمک کنم.

وی خاطرنشان کرد: خیلی خوشحال هستم که مسابقه‌ای بین ایران و آمریکا باشد تا رابطه ورزشی بین ما خیلی خوب صورت بگیرد. همیشه برای اینکه خانم‌ها موفق باشند نیاز به حمایت آقایان هم است. خانم ها دوست دارند تمرین کنند و این با کمک آقایان امکان‌پذیر است. ما همه از فرهنگ های متفاوت آمده‌ایم ولی به این حمایت برای پیشرفت نیاز داریم.

اورسلا ادامه داد: امروز روز جهانی شدن وزنه‌برداری است و همه باید این را جشن بگیریم و نمی‌توانیم کسانی را که باعث شدند ما اکنون اینجا باشیم را فراموش کنیم. پیشرفت در این زمینه مستلزم تلاش و زحمت همه ورزشکاران و مربیان وزنه‌برداری بانوان است. تلاش و استعداد شما است که باعث می‌شود این را به وجود بیاوریم. امروز همه با هم جایی هستیم که باید با یکدیگر پیش برویم. باید همه برای موفقیت یکدیگر کار و کمک کنیم. شما می‌توانید قهرمانان آینده ایران را بسازید.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت خود در المپیک خاطرنشان کرد: من اینجا هستم تا رویای المپیک شما را به واقعیت برسانم. قبل از اینکه وزنه برداری برای خانم‌ها در المپیک مجاز شود، من در مسابقات 1992 و 1996 در مسابقات جهانی شرکت کرده بودم و خیلی دوست داشتم و منتظر بودم که خانم ها کار خود را در المپیک شروع کنند که این کار انجام شد و آن موقع رویای تمام خانم‌ها رویای من شد. هر روز برای رویاهایتان زندگی کنید و برای آنها بجنگید و به دنبال آنها باشید و آنها را به دست آورید. تلاش کنیم تجربه کسب کنیم و اینها به شما کمک می‌کند که چه هستید و می توانید در آینده چه کسی باشید. این راه به شما برد و باخت را یاد می‌دهد. اینکه برای رویای المپیک بجنگید یک افتخار است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار