شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۱

شوشان : در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور اکثر اعضاء در باغملک برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک ؛ دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با حضور کلیه اعضا در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج باغملک با سه مصوبه برگزار شد .

حاج آقا هاشمی نژاد امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اعضای حاضر در جلسه به پاره ای از مشکلات فرهنگی شهرستان اشاره کرد وگفت : باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعالیت خود را رعایت آداب ماه مبارک رمضان بیشتر کند .وی افزود : بخشنامه یا دستورالمعلی به اصناف فرستاده شود تا مغازه داران و فروشگاهای مواد غذایی مثل ساندویچی ها از پرده استفاده کنند . سپس جهانگیر هدایتی فرماندار باغملک با اشاره حضور پررنگ مردم در حماسه سیاسی و تبریک ماه مبارک رمضان به پاکسازی چهره شهر از آثار تبلیغات انتخابات اشاره کرد و گفت: جهت پایان دادن به بحث تیر اندازی در مراسمات فاتحه از این پس مصوبه شورای تامین با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

در ادامه جبار رضایی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان باغملک گفت: فرهنگ اصیل ترین نیاز وضرورت یک جامعه است و سایر مسائل بر اساس فرهنگ شکل می گیرد.در پایان سه مصوبه دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی اعلام کرد و به امضاء رسید .

1-مقرر شد جهت جلوگیری از تیر اندازی در مراسمات شورای تامین پگیری خود را بیشتر کند .

2- مسابقه تیراندازی در بین عشایر به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شود .

 

3-جلسه با روحانیون طرح هجرت در خصوص ترویج فرهنگ دینی ، صرفه جویی در مصرف انرژی و پیگیری مصوبات شورای فرهنگ عمومی


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار