اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
مسابقات وزنه‌برداری جام بین‌المللی فجر اهواز؛
رقابت شرکت‌کنندگان در اوزان ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم مسابقات جام بین‌المللی فجر برگزار شد و نمایندگان وزنه‌برداری ایران به ۶ مدال طلا دست یافتند.
سومین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری جام بین‌المللی فجر (یادواره سردار شهید عزیز الماسی) عصر امروز با رقابت ۶ وزنه‌بردار به‌صورت هم‌زمان در اوزان ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم در سالن امام رضا (ع) شهرک نفت برگزار شد.

در دسته ۸۵ کیلوگرم، وزنه‌برداران نپال و تاجیکستان به همراه علی مکوندی حضور داشتند. علی مکوندی؛ در حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۴۵ کیلویی را مهار کرد، سپس در دومین مرتبه موفق به مهار ۱۵۲ کیلوگرم نشد ولی در حرکت سوم این وزنه را به نام خود ثبت کرد. مکوندی در حرکت دوضرب ابتدا وزنه‌های ۱۸۰ و ۱۹۵ کیلویی را بالای سر برد ولی در آخرین حرکت وزنه ۲۰۱ کیلوگرم را بالای سر نبرد تا با مجموع ۳۴۷ کیلوگرم به سه مدال طلا دست یابد.

سانگوف از تاجیکستان با مجموع ۲۶۰ کیلوگرم به سه مدال نقره دست یافت و وزنه‌بردار نپالی در جایگاه سوم ایستاد.

در دسته ۹۴ کیلوگرم نیز سید ایوب موسوی؛ در حرکت یک‌ضرب وزنه‌های ۱۶۰، ۱۶۵ و ۱۷۰ کیلوگرم، در حرکت دوضرب وزنه‌های ۲۰۰ و ۲۱۰ کیلوگرم را مهار کرد و در مرتبه سوم وزنه ۲۱۶ کیلویی را نتوانست مهار کند و با حدنصاب ۳۸۰ کیلوگرم، سه مدال طلا را گرفت.

رحمان اورامه دیگر وزنه بردار خوزستان، نماینده کشورمان در حرکت یک‌ضرب وزنه‌های ۱۴۶، ۱۵۵ و ۱۶۲ کیلوگرم، در حرکت دوضرب نیز وزنه ۱۹۵ کیلوگرم و ۲۰۶ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد و با حدنصاب ۳۶۸ کیلوگرم به سه مدال نقره دست یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار