شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۸

شوشان: مدير درمان تامين اجتماعي خوزستان اعلام كرد: بخش درمان با 30 مركز درماني شامل 7 بيمارستان و كلينيك و پلي كلينيك به صورت دو شيفته مشغول خدمت رساني است. در حقيقت خوزستان بعد از استان تهران بيش ترين تعداد مركز درماني را در سطح كشور دارد.

دكتر پناهي زاده افزود: البته به دليل اين كه بيمارستان هاي ما كوچك هستند از نظر تعداد تخت بيمارستاني رتبه پايين تري داريم.

وي افزود: پراكندگي استان از يك سو و تعداد بيمه شدگان و صنعتي بودن و كارگري بودن استان مي طلبد كه تمام توان خود را براي خدمت به قشر مولد جامعه به كار گيريم و موجب آسايش قشر عزيز كارگر و خانواده آن ها را فراهم كنيم.

مدير درمان و تامين اجتماعي خوزستان در جمع مديران حوزه وزارتي تعاون، كار و رفاه اجتماعي با ارايه گزارشي از وضعيت درمان استان خاطر نشان كرد: خوش بختانه امسال با تلاش فراوان موفق شديم بيمارستان 96 تخت خوابي و مجهز ماهشهر را- كه 18 سال از زمان كلنگ زني آن مي گذشت- افتتاح كنيم و به بهره برداري برسانيم و به دنبال اين هستيم كه تمام بخش هاي اين بيمارستان را فعال كنيم تا بتوان خدمت درخوري براي مردم منطقه داشته باشيم.

پناهي زاده افزود:  در سال گذشته حدود 4 و نيم ميليون ويزيت توسط پزشكان متخصص و عمومي فقط در مراكز درماني مستقل انجام شده است.

 

مدير درمان تامين اجتماعي خوزستان با اعلام اين كه در سال گذشته 16 هزار سزارين و زايمان و همچنين 21 هزارعمل جراحي در مراكز ملكي در سطح استان انجام شده است افزود: اميدواريم با تكميل بيمارستان هايي كه در دست ساخت داريم مثل بيمارستان اميركبير كه خلا آن در غرب اهواز احساس مي شد و بيمارستان 160 تخت خوابي آبادان و همچنين بيمارستان دزفول كه ديواركشي آن انجام شده است بخش  عمده اي از مشكلات درماني مردم  خوزستان را حل كنيم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند اهوازی
|
-
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
comment
0
0
comment جالبه مدير درمان تامين اجتماعي خوزستان ,خوزستان بعد از استان تهران بيش ترين تعداد مركز درماني را در سطح كشور دارد.

واقعاً جای خجالت است از نظر آمار بعداز تهران ولی از نظر ارائه خدمات در رتبه چندم هستیم و نوع درمان در تهران با اهوئاز که مرکز استان است در رده آخر هم زیاد است دیگر شهرستان پیش کش آقای مدیر کل بهتر است به نحوه خدمات توجه کنید و خودتان را با استانهای تهران ؛ اصفهان و .... بسنجید و نظر مردم را جویا شوید ارائه خدمات ؛ گرانی دستمزد پزشکان ؛ هزینه بالای بیمارستان و پول زیر میزی که دکترا بیرون از بیمارستان دریافت می کنند بهتر است اگر واقعاً دلت برای مردم می سوزد این مشکلات را رفع کنید بعد پز بدهید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار