از معاون گرفته تا مسئولین کل، تاکید بر انتقال بنکداران از هسته مرکزی اهواز دارند و هر از چند گاهی برخی مدیران اولتیماتوم می دهند و برای رفتن بنکداران روزشمار تعیین می کنند اما دریغ از انتقال. "> ناتوانی مدیران در انتقال بنکداران اهواز
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۵

از معاون گرفته تا مسئولین کل، تاکید بر انتقال بنکداران از هسته مرکزی اهواز دارند و هر از چند گاهی برخی مدیران اولتیماتوم می دهند و برای رفتن بنکداران روزشمار تعیین می کنند اما دریغ از انتقال.

شوشان : از معاون گرفته تا مسئولین کل، تاکید بر انتقال بنکداران از هسته مرکزی اهواز دارند و هر از چند گاهی برخی مدیران اولتیماتوم می دهند و برای رفتن بنکداران روزشمار تعیین می کنند اما دریغ از انتقال.

معضل حضور بنکداران از وقتی چهارراه نادری مسدود  و خیابان طالقانی یک طرفه شده بیش تر نمود پیدا کرده و عبور و مرور ماشین ها با هزار دنگ و فنگ به کوچه پس کوچه هایی کشیده شده که یا کامیونی در حال پیاده کردن اجناس است یا سه چرخه ای در حال بارگیری. و این یعنی ترافیک و سردرگمی مردم.

اواخر اردیبهشت ماه سال گذشته بود که رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری اهواز اعلام کرد که بنکداران هسته مرکزی شهر 48 ساعت فرصت دارند تا برای جابه‌جایی به مکان جدید، اقدام کنند، اما بنکداران این ضرب‌الاجل را چندان جدی نگرفتند و همچنان به فعالیت در همان مکان قبلی ادامه می‌دهند.

وی گفته بود : برای اجرای ابلاغیه فرمانداری اهواز درباره خروج بنکداران از هسته مرکزی شهر، پیگیری‌های لازم انجام و برای همه بنکداران این منطقه اخطاریه پلمب صادر شده است. اما متاسفانه با گذشت تقریبا یک سال نه پلمی صورت گرفت و نه جابجایی!

در حالی که  مکانی مناسب برای انتقال بنکداران به خارج از شهر در نظر گرفته شده و همچنین با وجودی که بسیاری از مسئولین منجمله فرماندار اهواز ماه ها قبل وعده بازگشت نظم و انضباط و تخلیه مرکز شهر از مشاغل مزاحم من جمله بنکداران را داده بود، براستی چرا باید چنین اقداماتی ابتر بمانند؟ کجای کار می لنگد؟


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
comment
0
0
comment باسلام وقتی در هر مغازه بنکداری تابلو مطلقا ممنوع نصب گردد وماموران راهنمایی رانندگی نگذارن هیچ خودرویی توقف نمایند و هیچ باری تخلیه وبارگیری صورت نگیرد خودشان مجبور به رفتن از از وسط شهر میشوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار